×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
سیرجان موفق ترین حوزه قضایی/نیک ورز دادستان جدید سیرجان شد/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” مراسم معارفه  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان،امام جمعه ، فرماندار و مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد سیرجان برگزار شد.

قاضی موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم گفت: تامین امنیت و اجرای قوانین و عدالت از جمله ماموریت های قوه قضاییه است امنیت و عدالت دو شاخص برای رشد و توسعه جامعه و کشور محسوب می شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: مسئولان باید برای آرمان های انقلاب گام بردارند و خدمتگذار مردم باشند.

وی دادگستری سیرجان را موفق ترین حوزه قضایی دانست و ادامه داد:سال گذشته دادگستری استان کرمان به ۶۱۵ هزار پرونده رسیدگی کرد که بیشترین حجم کاری در سیستم قضایی است.

وی تصریح کرد: شهرستان سیرجان نیز با وجود بیست قاضی توانست ۵۷ هزار پرونده را رسیدگی کند که با عملکرد مثبت مسئولان قضایی شهرستان ۱۵ درصد کاهش پرونده داشتیم.

طی حکمی از سوی آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه کشور محسن نیک ورز بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن ،اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید.

گفتنی است مهدی بخشی دادستان سابق سیرجان نیز به سمت معاون قضائی دادگستری شهرستان کرمان و سرپرست معاون برنامه‌ریزی دادگستری کل استان ومعاون منصوب شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.