×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
سینما شهر ارزوئیه تعطیل شد

به گزارش” سیرجان خبر “سینمای شهر ارزوئیه پس از مدتی شروع به فعالیت کرده بود تعطیل شد.

نهاد مردمی سپاه در کنار مردم سینما شهر را در جهت تحقق توانمند سازی شبکه اجتماعی شهرستان با درایت نیروهای جوان و انقلابی و تازه نفس در قالب قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهرستان با محوریت کنترل آسیب های اجتماعی راه انداخت.

در این بین بهسازی زیر ساخت های صوتی و تصویری را سپاه تقبل کرد و رضایتمندی مخاطبان را بدست آورد. همچنین سینما شهر را در پارک شهر و با بدست گرفتن فضای عمومی در راستای ارزش های انقلاب و آشنایی خانواده ها با شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی روی کار آورد.

چند ماه اخیر فرهنگ و ارشاد شهرستان تقبل کرد که متولی امر سینما در شهرستان باشد اما نکته ی قابل تامل این است که امروز سینما در کما به سر می برد! و متاسفانه سینما شهر دیگر فعالیتی ندارد.

امروز رایزنی ها در خصوص اکران دوباره فیلم های ارزشی و انقلابی و مخاطب پسند در جهت رضایت و جذب مخاطب به کجا به سر می برد.

علی الظاهر سینما در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد، منتهی خبری از پخش دوباره فیلم نیست! در این جا متوجه می شویم باید سر پا نگه داشتن فرهنگ از طریق رسانه را نادیده بگیریم.

با توجه به نزدیک شدن به تابستان موضوع سینما شهر باز جان تازه ای به خود گرفته است آن هم در حالی که مسئولین ذی ربط نسبت به این موضوع توجه ای ندارند، امروز مردم و جوانان ارزوئیه بار دیگر از نهاد مردمی و پیش برنده سپاه در شهرستان خواستارند که در راه اندازی دوباره سینما شهر پیشگام شود که این موضوع نشان از ساماندهی موثر سپاه و بسیج در امر برنامه های فرهنگی اجتماعی دارد.

رئیس اداره ی فرهنگ ارشاد عمومی شهرستان ارزوئیه در جهت مطالبه ی مردم باید گام بر دارد و صدای مردم را به گوش مسئولین برساند که مردم این شهر خواهان راه اندازی دوباره ی سینما شهر هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.