×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
شهدا پرچم اقتدار و عظمت ایران اسلامی هستند

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان در گفت و گو با “سیرجان خبر” گفت: دوره دفاع مقدس یکی از مقاطع فراموش نشدنی و بی‌نظیر تاریخ ایران است که از برکات مهم آن می توان به تقویت اعتماد به نفس و خود باوری ملی اشاره کرد.
سرهنگ پاسدار علی دستوری اذعان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که با تکیه بر توانمندی‌های خود بویژه جوانان، کشور را اداره کنند تأثیر این خودباوری، بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین دفاعی، نمود فزاینده‌ای یافت.

وی گفت: ولایت مداری، ایمان، بصیرت، اخلاص، شجاعت و اراده راسخ رزمندگان در جنگ تحمیلی از جمله مهم ترین ارکان و عوامل پیروزی در دفاع مقدس محسوب می شود ایثارگرانی که همچون نگینی درخشان در ادبیات جنگ ایران می درخشند بنابراین لازم است تا امروزه نیز با بیان ناگفته‌های آن حماسه ها به آگاه‌سازی نسل جوان پرداخت.

سرهنگ علی دستوری با اشاره به اینکه شهدا پرچم اقتدار و عظمت ایران اسلامی هستند اظهار کرد: به برکت خون شهیدان امروز انقلاب اسلامی به قله اقتدار جهانی دست پیدا کرده است به طوری که توان هرگونه تعرض را از جهان خواران و مستکبران عالم سلب نموده است.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان اظهارکرد: شهید حسین رسولی از شهدای تازه تفحص شده استان کرمان است که هویت وی مشخص شده است، این شهید والامقام پس از ۳۸سال دوری،پنج شنبه مورخ ۲۴مهرماه به زادگاهش سیرجان باز خواهد گشت.

وی اذعان کرد: مراسم استقبال از شهید حسین رسولی پنجشنبه مورخ ۲۴ مهرماه ساعت ۱۴:۳۰ از میدان کشتی آغاز خواهد شد و پیکر این شهید والامقام فضای شهرهای هماشهر، پاریز، زیدآباد ونجف شهر را به عطر ایثار و شهادت معطر خواهد نمود.

سرهنگ دستوری گفت: مراسم تشییع و وداع پیکر این شهدای تازه تفحص شده روز شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از پارک شهید هادی برگزار می گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.