×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ششمین کنگره سرداران، امیران و ششصد شهید شهرستان سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، در ابتدای این مراسم که صبح امروز در محل حسینیه امام خمینی(ره) برگزار ش،  حجت الاسلام حسینی،امام جمعه محترم شهرستان سیرجان ضمن خیر مقدم به مدعوین و مهمانان شرکت کننده بویژه خانواده معظم شهدا، هدف از برپایی این کنگره ها را شناساندن فرهنگ شهید و شهادت به نسل های امروز جامعه دانست.

در ادامه مراسم رزم حسینی استاندار محترم دقایقی در مورد رشادت و شهامت رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله که فرمانده سابق آن بر عهده حاج قاسم سلیمانی بود به ایراد سخنرانی پرداخت.

در بخش دیگری از برنامه ها دکلمه ای توسط نوه شهید گوئینی با موضوع ملاقات حضرت رقیه(س)  با سر بریده امام حسین (ع) اجرا شد.

در ادامه این مراسم سرلشکر سلیمانی فرمانده اسبق لشکر ثارالله و فرمانده نیروی قدس سپاه ضمن تجلیل از جایگاه خانواده های شهدا به نقش لشکر ۴۱ ثارالله و رزمندگان آن در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نقش لشکر ۴۱ ثارالله بویژه رزمندگان سیرجانی آن در جنگ تحمیلی نقشی بی بدیل و تعیین کننده ای بود.

شایان ذکر است در حاشیه محل برگزاری مراسم ششمین کنگره سرداران شهید نمایشگاه آثار شهدا دوران دفاع مقدس توسط  سازمان ها، نهادها و مراکز مختلف بر پا شده بود.

همچنبن اجرای این مراسم را گروه هنری فدک که برای اولین بار در سیرجان به اجرای برنامه پرداخت برعهده داشت که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.