×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
شهر همچنان بدون شهردار

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر”، روز گذشته با ارسال نامه ای از استانداری کرمان محمد معتمدی زاده شهردار منتخب شورای چهارم به دلایل نامعقولی رد صلاحیت شد.

شورای چهارم قریب به دو هفته پیش با انتخابی دور از هرگونه جناح بازی سیاسی شهردار جدید را انتخاب کرد.

این انتخاب از سوی بسیاری از مسئولین، رجال سیاسی و شهروندان مورد تقدیر قرار گرفت و از اینکه شورای شهر سیرجان فردی متدین و مورد اعتماد را بعنوان شهردار جدید سیرجان انتخاب کرده، خرسند شدند.

معتمدی در رسوایی فساد مالی اخیر شهرداری سیرجان سربلند بیرون آمد و در سمت معاونت مالی اداری شهرداری نیز حتی کوچک ترین تخلفی از وی مشاهده نشد.

معتنمدی با سابقه بیش از ۱۰ سال در پست های مختلفی از جمله شهردار هماشهر و معاونت مالی ادرای شهرداری سیرجان کارنامه قابل قبولی را از خود نشان داد و در مقابل انتخاب گزینه قبلی شهرداری که بدون هیچ گونه سابقه مدیریتی در امر مدیریت شهری و گیر افتادن در منجلاب فساد مالی گزینه معقول و قابل قبولی برای پست شهرداری سیرجان بود که به راحتی  از سوی استانداری رد صلاحیت شد.

سیاسیون و جناح های مختلف هر چند نتوانستند در انتخاب اعضای شورای شهر تاثیر بگذارند اما با نفوذ در استانداری در رد صلاحیت شهردار منتخب شورای چهارم بسیار موثر بودند و از ورود یک اصول گرا در پست مدیریتی دولت به اصلاح فراجناحی جلوگیری کردند.

شایعاتی نیز به گوش می رسد که بدلیل اینکه وی در زمان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، رئیس ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای اصولگرا بوده است موجب رد  صلاحیت معتمدی شده است.

امروز نیز جلسه شورای شهر سیرجان به دلیل به حد نساب نرسیدن اعضا تشکیل نشد و جلسه فوق العاده ای امشب پیرامون همین مسائل تشکیل خواهد شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.