×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
شکسته شدن حرمت اربعین با کف و سوت/خواندن پیام یکی از سران فتنه توسط دعایی

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،در این همایش که به صورت برنامه ریزی شده به تبلیغ از گروهی خاص هدایت شد، پیام هاشمی رفسنجانی که قرار بود توسط حسین مرعشی محکوم فتنه و رئیس شورای استانی اصلاحات خوانده شود ؛ توسط محمود دعایی قرائت شد.

شنیده ها حاکی است ؛ حجت الاسلام محمود دعایی در این همایش در سخنانی به تعریف و تمجید از سران فتنه و خصوصا رئیس دولت اصلاحات پرداخته و اشک ریخته  است.

در این مراسم توسط محمود دعایی برای اولین بار  پیام یکی از سران فتنه به صورت رسمی خوانده شد.

پس از بیان این سخنان و شکسته شدن خطوط قرمز نظام که بنا به گفته ی مقام معظم رهبری قتنه خط قرمز است ؛ متاسفانه هیچ کدام از نمایندگان و مسئولین استانی این مراسم را ترک نکردند.

اصلاح طلبان حاضر در این جلسه زمانی که نام سران فتنه برده می شد دقایقی را با سوت و کف زدن به شادمانی می پرداختند ، که متاسفانه این سوت و کف ها در حالی زده شد که هزار عاشق اباعبدالله حسین(ع) در آستانه ی اربعین حسینی در حال پیاده روی به سمت حرم مطهر این امام همام هستند.

البته محمود دعایی رئیس روزنامه ی اطلاعات در سخنرانی های قبلی خود در استان کرمان نیز بارها وبارها از سران فتنه یاد کرده بود و به تجمید از آنان پرداخته بوده است.

نکته ی جالب اینجاست خیری که این مراسم برای تجلیل از وی برگزار شده بود؛ خود به برگزاری این مراسم و هزینه های فراوان آن اعتراض کرده و در این همایش حضور نداشت.

02

301

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.