×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
شکست نمایندگان سیرجان در لیگ فوتبال استان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ استان که عصر جمعه گذشته برگزار شد نمایندگان سیرجان به مصاف حریفان خود رفنتد.

در اولین دیدار این گروه بازی دو تیم شهرداری نجف شهر با شهرداری کهنوج به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه ۳-۲بنفع تیم کهنوج شد.

بر مبنای این خبر این بازی با حواشی زیادی همراه بود تیم سیرجانی در صورتی که تا دقیقه ۸۷با نتیجه ۲-۱ از تیم میزبان پیش بود، بازیکنان تیم کهنوج از میزبانی خود سوء استفاده کرده و با یورش تماشگران به سمت داور و بازیکنان سیرجان آنان را تهدید کردند.

در ادامه روند بازی تغییر کرد و داور تحت فشار تماشاچیان با گرفتن خطا های بی مورد در دقیقه ۹۳ با گرفتن یک ضربه پنالتی پیروزی را نصیب تیم کهنوج کرد و تیم شهرداری نجف شهر به نشانه اعتراض قبل از اینکه داور سوت پایان را بزند تیم خود را از زمین بیرون کشید و طی نامه ای شکایت خود را به هیئت فوتبال کرمان ارسال کرد.

در این دیدار گلهای تیم شهرداری نجف شهر را صابر صادقی در دقیقه ۲۸ و گل دوم را درنیمه دوم یک دقیقه بعد از شروع بازی امیر محمود آقایی به ثمر رساند.

لازم بذکر است بازی پاس سیرجان با شهرداری منوجان که در زمین سیرجان برگزار شد ۳-۲ به نقع تیم منوجان به پایان رسید و تیم پاس سیرجان کماکان در قعر جدول قرار دارد.

gozaresh tasviri1

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.