×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
صدور کارت ملی هوشمند از طریق پست در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” مدیرکل پست استان کرمان بیان داشت: برای نخستین بار در کشور صدور کارت ملی هوشمند در استان کرمان از طریق پست ممکن شده و شهروندان  سیرجانی می‌توانند با مراجعه به ادارات پست نسبت به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی افزود: ۳۱۰ دفتر آی‌سی‌تی روستایی در استان تمام خدمات الکترونیکی و جدید پستی را به روستائیان ارائه می‌دهند و پست باید در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته فعال باشد تا این قشر جامعه به سهولت از خدمات دولت بهره‌مند شوند.

اکبری با بیان اینکه که پست درگاه خدمات دولتی است، بیان داشت: درآینده نزدیک یکپارچه‌‌سازی توزیع از طریق پست انجام می‌شود که مامور پست به درب منازل مراجعه می‌کند و تمام خدمات حضوری را ارائه می‌دهد.

مدیرکل پست با بیان اینکه ۴۲ درصد از مرسولات برگشتی مربوط به خریدهای اینترنتی است از شهروندان خواست به هنگام سفارش کالا و محصولات تجاری از خرید آن اطمینان حاصل کنند تا به هنگام دریافت با مشکل مواجه نشوند.

وی کارت پستال الکترونیکی‌، پست الکترونیک، تمبر شخصی، پیک موتوری و باجه ۱۹۳ را از دیگر سرویس‌های نوین پستی برشمرد و از شهروندان خواست با مراجعه به سایت www.kerman.post.ir با سرویس‌های نوین پستی آشنا شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.