×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
طرح شهید رهنمون با هدف ارتقاء سلامت در مناطق کم‌برخوردار سیرجان اجرا می‌شود

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان  خبر” فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سیرجان از اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق محروم و کم‌برخوردارشهرستان سیرجان با هدف ارتقاء سطح سلامت از خدمات پزشکی خبر داد.

سرهنگ باقری در گفت و گو با خبرنگار ما درخصوص اجرای این طرح در شهرستان سیرجان گفت: این طرح ازچند سال گذشته در سراسر کشور آغاز شده تا مردم روستایی و مناطق محروم به خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان سیرجان  سه تیم متشکل از پزشک، پرستار، ماما، بهورز، کارشناس بهداشت روان با نگاه روحیه جهادی و بسیجی و با تقویت فرهنگ ایثار و شهادت به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

 سرهنگ باقری بیان داشت: در این طرح به دور از دموکراسی اداری،هرماه کادر پزشکی در قالب تیم‌های سازماندهی شده نخست به احصاء بیماری‌ها و مشکلات مردم منطقه کم‌برخوردار پرداخته و سپس در قالب تیم اعزام به ویزیت، توزیع دارو، درمان و در صورت نیاز به متخصصان و بیمارستان برای درمان‌های تکمیلی و جراحی معرفی می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سیرجان در ادامه افزود: تعهد و تخصص در کنار روحیه انقلابی و جهادی از ویژگی مهم این طرح است که در کنار درمان به توزیع بسته‌های خوراکی و بهداشتی به دانش‌آموزان و مردم محروم می‌پردازند.

وی در پایان گفت: خدمت‌رسانی خاص مانند مناطق محروم را مهم بشماریم و کار جهادی را تنها به گرفتن اسلحه و جنگیدن در برابر دشمنان ندانیم،بلکه خدمت رسانی به مردم کم‌برخوردار نوعی جهاد محسوب می‌شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.