×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
طرح های توسعه هادی روستایی در سیرجان افتتاح شد

به گزارش“سیرجان خبر” طی مراسمی پس از برگزاری روز روستا در سالن هلال‌احمر سیرجان، طرح توسعه هادی و خیابان ورزش روستای دارستان سیرجان در بخش گلستان به بهره‌برداری رسید.

امیر شهبا رئیس بنیاد مسکن سیرجان اظهار داشت: این طرح با مساحت ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از اعتبارات بنیاد مسکن سیرجان به اتمام رسید.

همچنین یک واحد مسکونی با زیربنای ۱۰۰ مترمربع از اعتبارات بنیاد مسکن روستایی و هزینه ۴۰۰ میلیون ریال در روستای دارستان بهره‌برداری شد.

با حضور مدیر‌کل بنیاد مسکن استان کرمان عملیات طرح هادی روستای بوجان بخش بلورد سیرجان با جمعیت ۱۰۰ خانوار آغاز شد که برای این طرح عمرانی روستایی نیز ۲ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات بنیاد مسکن در نظر گرفته شد.

علی‌اکبر سلطانی مدیر‌کل بنیاد مسکن استان کرمان گفت‌: تاکنون ۶ هزار واحد مسکونی در شهرستان سیرجان توسط بنیاد مسکن ساخته شده و تا پایان برنامه پنچم توسعه طرح‌های هادی تمام‌ روستاهای سیرجان و استان کرمان تهیه می‌شود.

منصور مکی‌آبادی فرماندار سیرجان هم گفت‌: نقشه طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار سیرجان تهیه شده است و ضرورت دارد که مردم روستاهای شهرستان در اجرای طرح‌های هادی و نگهداری آنها همکاری و مشارکت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.