×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
طلاب و روحانیان سیرجان تجمع کردند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،در اعتراض به اعدام آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم آل سعود، طلاب حوزه علمیه و روحانیان سیرجان با تجمع در مسجد جامع بازار این شهر با محکوم کردن این جنایت با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود» رفتارهای خصمانه عربستان را علیه شیعیان محکوم کردند.

حجت‌الاسلام الهی‌دوست از اساتید حوزه علمیه در سخنانی جنایات حاکمان آل سعود را محکوم کرد و گفت‌: کشتار شیعیان توسط آل سعود نشان از نوکری این رژیم برای آمریکا و صهیونیست دارد که امروزه با اجرای مقاصد شوم دشمنان اسلام خود بدتر از دشمنان اسلام هستند.

وی افزود‌: حاکمان عربستان که از قدرت و اقتدار شیعه بی‌خبرند، دست به کشتار شیعیان و رهبران آنان می‌زنند و نمی‌دانند به زودی نتایج اعمال ننگین خود را دریافت می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امروزه هیچ توجیهی در برابر نه تنها مسلمانان بلکه مردم جهان هم ندارند که شیخی مظلوم را به جرم روشنگری اعدام کنند و خشم مردم را علیه خود برانگیزند.

وی ادامه داد: این عمل نشانه حماقت و مستی آنها در قدرت است و امید داریم که به زودی خداوند این قدرت را از آل سعود می‌گیرد.

الهی‌دوست آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل جنایات و کشتار مردم منطقه و مسلمانان دانست و افزود‌: عروسک دست این خائنان به بشریت امروزه آل سعود هستند که سرمست حکومت پوشالی خود شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانند تا روزی که برای اربابان خود نفعی دارند از آنها حمایت می‌کنند وگرنه سرنوشتی همانند سران طاغوتی عرب در منطقه در انتظار آنان است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.