×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ظرف ۱۰ روز آینده باید قیمت گذاری ها انجام شود/ تمامی قیمت ها باید با مرکز استان یکی باشد

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان، در این جلسه که با هم اندیشی حاضرین برگزار شد فرماندار با اشاره به اهمیت هم اندیشی در بهبود شرایط گفت: هدف از برگزاری این جلسه ارائه راهکار هایی است تا اصناف که پاک ترین و شریف ترین قشر جامعه هستند بتوانند بدون این که مشکلی پیش بیاید به مردم خدمات بدهند و اخلالی در سیستم عرضه و تقاضا ایجاد نشود.
معاون استاندار با اشاره به اینکه اکنون در یک جنگ اقتصادی وارد شده ایم و مردم فشار زیادی را تحمل می کنند افزود: اگر به حق خود قانع باشیم و استراتژی برد-برد را باور داشته باشیم می توانیم بر مشکلات فائق آییم.
مکی آبادی بر ایجاد جلسات هفتگی تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: طی چند روز آینده در کلیه امور خدماتی باید حتما نرخ گذاری شود ، در بخش توزیع هم که قیمت ها مشخص است و تمامی قیمت ها بویژه قیمت میوه باید با مرکز استان یکی باشد و تفاوتی نداشته باشد.
فرماندار سیرجان اتحادیه ها را امین دولت خطاب کرد و گفت: تاکید ما بر این است که بازرسین اتحادیه ها در بحث نرخ گذاری به جای دولت ورود کنند.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبری بر مبارزه بی امان با فساد گفت: خزانه داری آمریکا به اتاق جنگ بر علیه ایران تبدیل شده است و در حال حاضر بیشترین فشار روی مردم است اما تا به امروز خدا این انقلاب را حفظ کرده است و از این به بعد هم حفظ خواهد کرد امید دشمن به یاس تبدیل خواهد شد.

حسن پور افزود: ظرفیت شهرستان بسیار بالاست و تنها راه ما این است که تعاونی های بزرگ در شهرستان ایجاد کنیم و چند بنکدار اصلی در شهر داشته باشیم تا دغدغه نداشته باشیم جنسمان را از کجا تهیه کنیم؟!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.