×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
فتنه ۸۸ یک براندازی بود نه دعوای انتخاباتی

در این مراسم که صبح امروز در تالار فردوسی برگزار شد، سرهنگ شمس الدینی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان در جمع مسئولین و بسیجیان گفت: نهم دی یادآور روزی است که در آن بار دیگر دست قدرت خدا در دفاع از حریم ولایت از آستین ملت ایران بیرون آمد مردم در ۹ دی سال ۸۸ پاسخ توطئه‌های فتنه‌گران را دادند و آنها را به زباله‌دان تاریخ انداختند. آتش زدن قرآن، پاره کردن عکس حضرت امام(ره) و سردادن شعارهای هدفدار علیه مبانی، اصول پایه ای و کلیدی نظام و سرانجام به سوت و کف در روز تاسوعا و عاشورا و دهن کجی به مقدسات مردم موجب گردید که صبر و تحمل مردم لبریز شده و به صورت خودجوش، انقلابی دیگر را در درون کشور علیه سران فتنه و دوستان داخلی و خارجی آنان به راه انداخته و راه را بر زیاده خواهی ها و بی حرمتی های آنان سد کنند.
وی افزود: حضرت علی (ع) از فتنه در نجهج البلاغه به عنوان مرداب تشبیه شده است، بصیرت یعنی اینکه شمر که سر امام حسین(ع) را برید، جانباز جنگ سفین بود که تا مرز شهادت پیش رفته بود، حالا هم کسانی مثل هاشمی که برای این زحمت کشیده اند اما در فتنه مردود شدند و این صحبت مقام معظم رهبری را نباید فراموش کرد که فرمودند: ملاک حال فعلی افراد است.
سرهنگ شمس الدینی با اشاره به هزینه‌های بسیار سنگین فتنه ۸۸ برای کشورمان تصریح کرد: برخی با کمال نامردی و در حالیکه خودشان می‌دانند، می‌گویند فتنه را رها کنید چرا که این یک دعوای انتخاباتی بود در حالیکه همه واقفند که فتنه ۸۸ یک براندازی بود. برخی های در صدد هستند که فتنه را به عنوان یک دعوای انتخاباتی مطرح کنند اما اصل ماجرای فتنه ۸۸ یک براندازی بود نه دعوای انتخاباتی.

این عضو شورای تأمین در تشریح هزینه‌های فتنه برای کشورمان به موضوعات اقتصادی و ضربه به جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا اشاره کرد و افزود: هزینه فتنه سال ۸۸ به مراتب از هزینه جنگ تحمیلی سنگین تر بود زیرا که در جنگ تحمیلی جسم انقلاب آسیب دید ولی در سال ۸۸ به روح انقلاب آسیب وارد کردند.
وی ادامه داد: در حوادث سال ۸۸ مساجد را به آتش کشیدند در حالیکه صدام در طول جنگ هیچگاه به مساجد تعرض نکرد، در فتنه سال ۸۸ بیش از ۱۰ هزار جلد قرآن در آتش سوخت ولی در جنگ تحمیلی به قرآن تعرض نشد.
شمس الدینی در ادامه با بیان اینکه بخش عمده‌ای از کسانی که در فتنه کف خیابان‌ها بودند اصلاً در انتخابات رأی نداده‌ بودند، افزود: استکبار زیر سایه سران فتنه مجموعه‌های غیر همراه با انقلاب را به کف خیابان کشاند و این امر هزینه‌های سنگینی برای انقلاب ایجاد کرد. غرب امکانات براندازی ۵ برابر جنگ تحمیلی را برای براندازی نظام در سال ۸۸ محیا ساخته بود و بسیاری از سفرای کشورهای خارجی بعنوان لیدر در متن فتنه حضور داشتند. کشور هایی که حامی اصلی این اغتشاشات در سال ۸۸ بودند حتی اندکی فکر نمی کردند که سر انجام این اعتراضات این شود و حضور یکپارچه مردم در نهم دی همه برنامه ها و سناریو های آنان را بر هم زد.
این که آقای هاشمی در فتنه نقش داشته معلوم است؛ هر کس که در خط و طریق رهبری است باید در فتنه موضع‌ می‌گرفت، آن‌روز بعضی‌ها فکر می‌کردند که کار تمام شد ولی مردم آمدند و نشان دادند کار تمام نشده و آن‌روز، روز امتحان بود.
وی در پایان گفت: فتنه گران باید محاکمه شوند، امروز زمزمه هایی به گوش می رسد که موسوی و کروبی راتبرعه کنند اما آنها سران فتنه هستند و کسانی همچون خاتمی نیز باید محاکمه شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.