×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
فراهم کردن فرصت های تولید برای شرکت ها و صنوف کار مهمی است

به گزارش “سیرجان خبر” به دنبال نشست تخصصی سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان و فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی با تولید کنندگان و اصناف شهرستان در راستای حمایت از مصارف داخلی، صبح امروز سرپرست فرمانداری و فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی از شرکت لبنی مسکه و روند تولید محصولات در آن بازدید کردند.

سهراب بهاالدینی گفت: فراهم کردن فرصت های تولید برای شرکت ها و صنوف کار مهمی است و می تواند زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال را مهیا سازد .

وی افزود: حتی کارگاه های کوچک هم می توانند تولیدات خود را در مناقصات معرفی و از فرصت پیش آمده برای عرضه و فروش محصولات خود استفاده کنند.
سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان خاطر نشان کرد: توانمندی های بالقوه ای در زمینه تولید مواد غذایی و البسه در شهرستان وجود دارد که بایستی از آنها حمایت کرده و با تهیه نیازمندی های شرکت ها و مراکز مهم از جمله نیروی دریایی به واسطه خرید تولیدات این کارگاه های تولیدی بومی به ادامه فعالیت آن ها و رونق تولیداتشان کمک کنیم.
فرماندهی آماد و پشتیانی نیروی دریایی نیز در بخشی از سخنان خود گفت: این بازدید به دنبال نشست تخصصی ۲ هفته قبل انجام شد و امیدواریم موثر باشد .

محمدی افزود: محصولات تولیدی این مجموعه قابلیت خوبی دارد و می توانیم از آن برای مصارف داخلی مجموعه نیروی دریایی استفاده کنیم. همچنین آمادگی را جهت حمایت و پشتیبانی از صنوف بومی شهرستان را داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.