×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
فرمایشات رهبری باید فصل الخطاب همه جریانات و تفکرات سیاسی در کشور باشد/ باید وضعیت فعلی سامان یابد و مقداری از مشکلات مردم کاسته شود

به گزارش “سیرجان خبر” شهباز حسن پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: فرمایشات رهبری به عنوان ولی امر مسلمین باید فصل الخطاب همه جریانات و تفکرات سیاسی و گرایش های مختلف در کشور باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری برای سران سه قوه و مسئولان ذیربط و به ویژه مجلس انقلابی و نمایندگان نصب العین قرار گیرد، اظهار داشت: کسانی که خود را در خط امام و رهبری و انقلاب می دانند، مطمئنا از این سخنان اطاعت امر خواهند کرد و با دولت همراهی خواهند داشت.

وی بیان کرد: ضمن اینکه استیضاح، سوال و تذکر حق نمایندگان است اما باید مراقب باشیم که در اعمال این وظیفه نظارتی از چهارچوب اخلاق و دین و قانون تخطی نکنیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بالاترین سطح همواره از مجلس دفاع کرده اند اما در عین حال تاکید کردند که اگر انتقادی در کشور به برخی مسئولان وجود داشته باشد، نباید با هتک حرمت صورت گیرد و در این رابطه رعایت اخلاق شود.

حسن پور با بیان اینکه کشور در حال حاضر نیاز به همدلی، همراهی و وحدت مردم و مسئولان دارد، گفت: قطعا مجلس انقلابی سخنان رهبری را نصب العین قرار می دهد. موقعیت کشور، گرفتاری ها و مشکلات را درک می کند اما به هر حال ما از دولت نیز انتظار داریم در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تمام تلاش و همت خود را داشته باشد تا وضعیت فعلی سامان یابد و مقداری از مشکلات مردم کاسته شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.