×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
فروش فیش حج قانونی شد

به گزارش“سیرجان خبر” سعید اوحدی در خصوص روش تهیه قانونی فیش حج، گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان حج و زیارت فروش فیش حج تمتع دارای اولویت تشرف در همان سال قانونی است و امکان این کار در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور فراهم شده است.
وی ادامه داد: امسال برای اولین بار امکان نقل و انتقال برای فیش های عمره دارای اولویت اعزام فراهم شد تا بدین طریق بتوانیم دست سودجویان و دلالان را از مقوله زیارت کوتاه کنیم و به زائران توصیه می کنیم تنها از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت نظرسازمان حج و زیارت در این خصوص اقدام نمایند.

افزایش مدت زمان اقامت در مدینه برای تعدادی از حجاج

اوحدی در خصوص افزایش زمان اقامت زائران حج تمتع امسال در مدینه منوره گفت: سفر حج تمتع سفری طولانی است و زائران بین ۲۹ تا ۳۲ روز یا بیشتر در سفر هستند، امسال تمهیدات خوبی اندیشیده شده که برای تعدادی از زائران که امکان پذیر بوده و برنامه پروازی به ما این اجازه را می‌داده، دوره اقامت در مدینه منوره را به ۸ یا ۹ روز افزایش دهیم که این تصمیم تنوع در سفر زائران را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: در سالهای آتی اگر توسعه فرودگاه مدینه منوره و جده این امکان را فراهم آورد که تعداد پرواز‌ها در برنامه پروازی حج افزایش یابد، امیدواریم بتوانیم مدت زمان سفر حج را کاهش دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.