×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
فعالیت های انتخاباتی زود هنگام ظرفیت ها را تهدید می کند/نیمی از پرسنل دولت اضافی هستند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”، مهندس محمدرضا باهنر؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز مهندس در سیرجان با اشاره به دیدار اخیر با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار مهندسین را پایه های اصلی توسعه کشور دانستند و بر لزوم حفظ روند توسعه ای کشور تاکید کردند.
وی بیان کرد: تظاهرات در زمان انقلاب همیشه از دانشکده فنی شروع می شد و همیشه دانشجویان مهندسی در صف های اول مبارزات حضور داشتند که در جنگ تحمیلی نیز هر روز شاهد یک نوآوری جدید در صنایع دفاعی توسط همین مهندسین بودیم.
رئیس جامعه اسلامی مهندسین کشور رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس را نشانه اقتدار کشور در صنایع دفاعی دانست و عنوان کرد: پس از جنگ هیچ روزی در زمینه تقویت بنیه دفاعی تعطیل نبودیم و این گونه رزمایش ها گوشه ایی از توان دفاعی کشور است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تحقیق و پژوهش را لازمه پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: بسیاری از مسائل جدی کشور مانند ریز گردها که هشت استان را فرا گرفته نیازمند یک پاسخ قاطع و علمی برای رفع آن است که در بلند مدت حل می شود و این مهندسین هستند که باید در صدد رفع این مشکل برآیند.
باهنر اظهار داشت: شهرستان سیرجان بعنوان قطب اقتصادی استان کرمان محسوب می شود که در زمینه معدنی و جذب سرمایه بسیار موثر بوده است و همه پتانسیل ها را برای پیشرفت هم از نظر نیروی انسانی و هم منابع دارا می باشد.
مهندس باهنر خاطر نشان کرد: نیمی از پرسنل دولت اضافی هستند و معلوم نیست که دولت به آنها نیاز دارد یا خیر، اما باید مهندسین به دنبال کارآفرینی باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم حوصله بحث های زود هنگام انتخاباتی را ندارند افزود: مردم یک سال مانده به انتخابات حوصله شنیدن حرف های انتخاباتی را ندارند مسئولان و نامزدها هم باید این گونه مسائل را شخصا بررسی کنند و آن را در بین مردم گسترش ندهند.
باهنر ابراز داشت: رفتن زود هنگام به سراغ انتخابات برخی ظرفیت ها را تهدید می کند.
به گزارش “سیرجان خبر”، در پایان این همایش از ۱۱ مهندس برتر شهرستان سیرجان در زمینه صنعت و ساختمان تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.