×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
فعالیت چهار کانون استعداد یابی ورزشی در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” صبح روز گذشته نشست خبری مدیرعامل و سرمربی با شگاه گل گهر سیرجان با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس شرکت صنعتی معدنی گل گهر برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل باشگاه گل گهر با اشاره به کانون های استعداد یابی گفت: چهار کانون استعداد یابی در شهرستان سیرجان فعال هستند که بهترین مربیان کشوری این کانون ها را همراهی می کنند تا در آینده نزدیک شاهد درخشش تیم های مختلف ورزشی شهرستان سیرجان در کشور باشیم.

رادفر اذعان داشت: بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب شرق کشور با تمامی سالن های رشته های مختلف ورزشی در آینده ایی نزدیک افتتاح خواهد شد و بزودی طرح مطالعاتی دومین مجموعه ورزشی گل گهر با ظرفیت ده هزار نفر در حال بررسی است  و در خارج از شهر ساخته خواهد شد.

قاسم شهبا سرمربی تیم گل گهراظهار داشت: ۳۵ بازیکن در مجموع تیمی تیم فوتبال گل گهر را در دسته اول همراهی می کنند که یازده نفر از آن ها غیر بومی هستند.

وی بیان کرد: دو نفر از بازیکنان تیم گل گهر مصدوم هستند که تنها یکی از آنها قادر به همراهی تیم در بازی مقابل پرسپولیس است،اما آمادگی تیم در سطح بسیار خوبی است و تمامی نقاط قوت و ضعف تیم پرسپولیس توسط بازیکنان در حال آنالیز است وتنها با هدف پیروزی در زمین توپ خواهیم زد.

مدیرعامل باشگاه گل گهر از تمهیدات لازم برای میزبانی از پرسپولیس گفت: ظرفیت ورزشگاه گل گهر چهار هزار نفر است و برهمین ظرفیت بلیط فروخته می شود و از شهروندان تقاضا داریم که به ورزشگاه هجمه نیاورند و بازی را از تلویزیون و مانیتورهایی که در سطح شهر قرار دارد تماشا کنند.

وی ادامه داد: قیمت بلیط بازی گل گهر و پرسپولیس ده هزار تومان است و بازی توسط نیروهای یگان ویژه کرمان و ناجا در شهرستان سیرجان کنترل خواهد شد و همه امکانات برای رفاه تماشاچیان در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.