×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:حضرت امام(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس و تمامی مسلمین جهان را به حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس دعوت کرد.

وی افزود:فلسطین پاره تن اسلام و قبله اولین مسلمانان است و ملت ها باید در منطقه قیام کنند و امروز دشمنان از حضور و آمادگی مردم همیشه حاضر در صحنه هراس دارند.

حسینی عنوان کرد:از ارکان اقتصاد مقاومتی می توان به مدیریت مصرف،مصرف متعادل،پرهیز از اسراف و استفاده از تولید داخل و تولیدکنندگان است و اقتصاد مقاومتی ریاضت اقتصادی و حسار کشیدن به دور خود نیست و صادرات و واردات نیز داریم.

خطیب جمعه سیرجان افزود:اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری اقتدار کشور است و دشمنان نظام اسلامی از این اقتدار هراس دارند و باید اقتصاد مقاومتی بر پایه اقتصاد مقاوم،تکیه بر تولید داخل و صادرات محصولات داخلی باشد.

وی گفت:در بحث تولید حتما باید نظارت صورت گیرد تا کالای با کیفیت داخلی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد تا به سمت کالای خارجی نرود و دولت با متخلفان در این زمینه برخورد کند تا کالای باکیفیت داخلی تولید شود.

حسینی به فرمایشات رهبری در جمع اعضای دولت و شعرا اشاره کرد و گفت:مردم،مسئولین و اساتید دانشگاه ها باید مومن،متعهد و انقلابی باشند یعنی تکیه بر دستورات اسلام ناب محمدی(ص) و نهراسیدن از دشمن و مقابله با استکبار است.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول با تاکید بر رعایت تقوای الهی به روایتی از امیرمومنان علی (ع) پرداخت و عنوان کرد: از دست دادن فرصت های زندگی غصه می آورد و امیدوارم بهترین بهره را از ماه مبارک رمضان و لیالی قدر برده باشید.

وی ششم تیرماه سالروز سوء‌قصد به جان رهبری توسط منافقان یادآور شد و گفت:رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ۷الی ۱۲ تیرماه را به عنوان روز حقوق بشر آمریکایی نامیدند و از مهمترین اتفافات این ماه سوء قصد به جان رهبری،شهادت ۷۲ تن از نمایندگان مجلس،شهادت آیت الله صدوقی و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران عنوان کرد.

حسینی در پایان با تشکر از مسئولان شهرستان در خصوص مقابله با پدیده روزه خواری گفت:در شهرستان سیرجان با همکاری اعضای شورای تامین تعدادی کافی شاپ و قهوه خانه که اقدام به روزه خواری می کردند پلمپ و با متخلفان برخورد قانونی شد و از دولت و قوه قضاییه درخواست داریم که با حقوق های نجومی مدیران دولتی برخورد کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.