×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
فیلم برداری اشرار از وقوع حادثه/ سرقت سلاح ماموران توسط اشرار+اسامی شهدا

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از دانا،  روز چهارشنبه بود که سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن ۳ مامور نیروی انتظامی در شهرستان سراوان خبر داد و اظهار داشت: تعدادی افراد ناشناس در تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ شهرستان سراوان اقدام به ایجاد کمین و شهادت ماموران نیروی انتظامی کردند که در نتیجه آن سه مامور نیروی انتظامی شهرستان به شهادت رسیدند. بررسی و پیگیری ها جهت شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه ادامه دارد.

ماجرا از این قرار بود که بعد از تماسی که با پلیس ۱۱۰ گرفته می شود، ماموران نیروی انتظامی با خودروی تویوتا هایلوکس به محل اعزام می شوند. اشرار نیز با ۲ دستگاه خودروی پژو مشکی و نقره ای در انتظار رسیدن ماموران بودند که با حضور آنها در محل، این ۳ مامور نیروی انتظامی را به شهادت می رسانند.

تروریست ها همچنین در زمان این حادثه از اقدام خود فیلم برداری نیز می کنند و بعد از به شهادت رساندن این ماموران، سلاح آنها را نیز به سرقت برده و متواری می شوند.

ستوان سوم آیت الله حافظی پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمد رضا نظریان ۳ مامور نیروی انتظامی بودند که در این حادثه به فیض شهادت نائل آمدند.

لازم به ذکر است در پی شهادت سه مأمور نیروی انتظامی در شهرستان سراوان در سیستان و بلوچستان، صبح روز گذشته نیز در درگیری با افراد ناشناس یک مأمور دیگر از نیروی انتظامی به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز زخمی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.