×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024

“سیرجان خبر” علیرضا سرگزی مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش در تشریح این خبر اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کیلومتر منطقه میرآباد محور خاش- زاهدان یک نفر کشته و ۱۴ نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه خودرو پس از واژگونی دچار حریق شده است، افزود: در این حادثه بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس جاده‌ای خاش و زاهدان، اورژانس هوایی و اتوبوس آمبولانس  به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه حال برخی از مجروحین وخیم گزارش شده است، تصریح کرد: ۱۰ نفر دیگر از مصدومان نیز به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های خاتم الانبیا (ص) و نبی اکرم (ص) زاهدان اعزام شدند.

وی ابراز داشت: اورژانس ۱۱۵ خاش در هر شرایطی در راستای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان آمادگی دارد و در کمترین زمان ممکن در امر خدمات درمانی اقدام کرده است.

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش اظهار کرد: علت حادثه ترکیدگی لاستیک بوده است.

موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی استان و تفاوت فاحش قیمت موادسوختی در دو سوی مرز و نیز هم مرز بودن با کشوراهای افغانستان و پاکستان باعث گسترش قاچاق سوخت و همچنین قاچاق اتباع بیگانه به خصوص در محورهای جنوب این استان شده است.

همچنین قاچاقچیان برای فرار از چنگال قانون با خودروهای حامل موادسوختی که معمولا وانت تویوتا و پژو، پراید است با سرعت های غیرمجاز در محورهای منتهی به مرز تردد می کنند که هراز گاهی منجر به حوادث تلخ می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.