×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
قوه قضائیه با رسیدگی به پرونده های سنگین اقتصادی عدالت را تسریع بخشد/ دبیرخانه گام دوم انقلاب در سیرجان تشکیل و قرارگاه جنگ اقتصادی نیز باید فعال باشد

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز با اعلام این مطلب افزود : این استقبال و همراهی وهماهنگی دو کشورموجب عصبانیت رئیس جمهور آمریکا و دستگاه حاکمه این کشور شد که چگونه اخیرا ترامپ با ترس و لرز و چراغ خاموش به این کشور سفر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی نشانه های این عصبانیت را قرار دادن گروه جیش الشعبی عراق و بمباران مردم بی دفاع یمن توسط سعودی ها عنوان کرد و گفت : این حرکات مذبوحانه پرونده جنایتکاران را سنگین تر می کند وزمان سقوط جنایتکاران مستکبر را نزدیک خواهد کرد.

وی ضمن تبریک به ریاست جدید قوه قضائیه خواستار تحول مطلوب در این دستگاه شد وگفت : قوه قضائیه با سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده های سنگین اقتصادی عدالت را که خواسته مردم است نیز تسریع می بخشد.

خطیب جمعه سیرجان به رزمایش الی بیت القدس سپاه در خلیج فارس هم اشاره کرد وافزود : این رزمایش ها اقتدار نیروهای مسلح را نشان می دهد وصلح و امنیت را در منطقه یاد آور می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیدارنمایندگان خبرگان رهبری با حضرت آیت الله خامنه ای را عنوان کرد و گفت : همانطور که معظم له فرمودند : اگر همواره عنایات خداوند را به انقلاب و نظام اسلامی توجه داشته باشیم هرگز دچار ترس و ناامیدی نخواهیم شد و به این مهم هم توجه کنیم اگر دشمن تهاجم حداکثری را علیه ما آغاز کرده ما هم بایستی بسیج حداکثری را علیه دشمنان داشته باشیم و مقاومت را فراموش نکنیم که وعده خدا در پیروزی مان نزدیک است.

امام جمعه سیرجان به مناسبت های مختلف هفته از جمله میلاد امام جواد و امام علی علیهم السلام اشاره کرد و ایام ماه رجب را فیض بردن ازبرکات و خیرات این ماه دانست و گفت: در لحظات و ایام این ماه قرب الهی و کسب تقوا است و ایام اعتکاف هم بهانه و سلاح خوبی برای رسیدن به این قرب الهی و تقوا خواهد بود.

وی برحمایت از گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت : در این شهرستان سیرجان با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه دبیرخانه گام دوم انقلاب تشکیل شد و در برابر جنگ اقتصادی هم باید قرارگاه جنگ اقتصادی فعال باشد و با خودباوری در اقتصاد مقاومتی دشمن را شکست دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به رسم و عادت دیرینه مردم درچهارشنبه سوری هم اشاره کرد و گفت : دقت کافی از سوی مردم ، خانواده ها و مسئولین ضروری است واگر نظارت همه جانبه باشد شاهد حادثه و خسارتی نخواهیم بود.

خطیب جمعه سیرجان افزود : در آستانه سال جدید هستیم و امیدواریم سال جدید سالی پربرکت و همراه با پیروزی کامل بر دشمنان مستکبر باشد واین سال ، سال محو استکبار ، آمریکا و صهیونیست ها قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.