×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
قیام کربلا احیای اسلام و بیداری روح مبارزه بود

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان اظهار داشت: قیام کربلا احیای اسلام، احساس گناه و پشیمانی برای خیلی از کسانی که در کنار امام حسین (ع) قرار نگرفتند و بیداری روح مبارزه بود که از کوفه آغاز شد در پی داشت.

وی گفت: استکبار حیله‌گر و دشمن ملت ایران خیلی شبهات و ترفندها را مطرح کرد تا حضور مردم را در مراسم عزاداری محرم کمرنگ کند و نتوانست و این مردم که دشمن خود را شناختند با بی‌اعتنایی به خواسته دشمنان حضوری بیشتر و باشکوه‌تر داشتند که در نتیجه دشمن فهمید که نمی‌تواند امام و قیامش را که الگوی زندگی مردم است از آنان بگیرد و امروز شکست خورده این ملت است.

خطیب جمعه سیرجان به دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران گفت: به گذشته خود اعم از ترورها، تهدیدها و تحریم‌ها بنگرید و ببینید در سال ۵۹ که صدام را حمایت جهانی کردید چه نتیجه‌ای گرفتید و بعد که داعش و تروریست‌ها با هزینه‌های بی‌حساب پرورش دادید به کجا رسیدید و بعد که در عراق و سوریه کشتار و ظلم کردید شکست خود را اعتراف کردید.

حسینی افزود: امروز هم با هزینه و تبلیغات فراوان قصد جدایی ملت ایران و عراق را داشتید، نتیجه را دیدید، پس قدری به گذشته برگردید و درس بگیرید و بدانید در جنگ اقتصادی هم پیروزاین میدان نبرد ملت ایران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.