×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ماجرای کشف سر دختر جوان در سیرجان

دادستان شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: متهم به قتل که شخصی ۴۵ ساله، متاهل، دارای اعتیاد وسابقه کیفری است، بنا به تحقیقات اولیه و اظهارات وی، دو روز پیش از این حادثه با مقتوله که دارای اعتیاد نیز بوده در یک پارک آشنا می شود و پس از درخواست وجه نقد از سوی مقتوله ، متهم با او همراهی کرده و پس از تهیه مواد مخدر جهت مصرف به محل مخروبه ای مراجعه می کنند.

وی گفت : ظاهرا عصر روز گذشته متهم در حین مصرف مواد مخدر یا روان گردان به جهت توهم ناشی از مصرف مواد با چند تکه سنگ ضرباتی را به سر مقتوله وارد می کند و سپس با یک کارد میوه خوری که به همراه داشته پس از وارد آوردن چندین ضربه به سر وصورت مقتوله، با قساوت، سر وی را جدا و داخل یک کیسه در سطل زباله می اندازد.

نیک ورز گفت: کارگران شهرداری حوالی نیمه شب گذشته در حین تخلیه سطل زباله با رویت کیسه ی مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع داده و بلافاصله با حضور ماموران نیروی انتظامی متهم نیز خود را تسلیم و اعتراف به ارتکاب جنایت هولناک از جانب خود می نماید.

این مقام قضایی اظهار کرد : با همراهی،متهم اکیپی از مأمورین پلیس آگاهی به محل ارتکاب جنایت عزیمت و صحت موضوع تایید می گردد.

وی گفت: تاکنون هویت مقتوله که خانمی حدودا ٣٠ ساله است مشخص نگردیده و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی وی در حال انجام است.

نیک ورز بیان کرد: شایعات مطروحه در خصوص ناموسی بودن قتل و دیگر مطالب منتشر شده صحت ندارد و إن شاالله با تکمیل تحقیقات و رسیدگی فوری، متهم به مجازات جنایت ارتکابی محکوم و عدالت درباره وی اجرا خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.