×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
متخلفان فساد مالی در انتظار حکم دادگاه / مبلغ فساد مالی در شهرداری اعلام شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” رئیس دادگستری سیرجان ابعاد تازه پرونده فساد مالی در شهرداری سیرجان را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.
محمود علیزاده با اشاره به پرونده اخیر فساد مالی در سیرجان گفت: در پی استقرار سازمان بازرسی استان در در مجموعه شهرداری و بررسی پرونده های مالی این مجموعه متوجه دستبرد برخی از مدیران شهرداری در پول بیت المال شدند که ابعاد جدید تری از این پرونده باز شد و در روز های اخیر هفت نفر از مدیران شهرداری از جمله رئیس شورای شهر و شهردار در جریان این پرونده بازداشت شدند.
علیزاده با اشاره به مبلغ فساد مالی این مدیران گفت: مبلغ کل اختلاس در این پرونده ۷۰۹میلیون تومان بوده که ۳۰۰ میلیون از این مبلغ بحث رشوه مطرح شده است و ۳۰۰میلیون دیگر اختلاس شده که تا کنون توسط سازمان بازرسی اعلام شده است.
حمزه صادقی نایب رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت :شهرداری سابق سیرجان تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان را به حساب مربوطه واریز کرده است اما تجسس و تفحس در مورد ۲ سال فعالیت وی به عنوان شهردار ادامه دارد.
ازجمله این افراد می توان به (م ا) رئیس دفتر شهردار سابق ، حسابدار شهرداری آقای (ر)، کارپرداز آقای (ش) و سایر متهمان همانند برخی پیمانکاران شهرداری و تنی چند از کارشناسان فضای سبز و (ن س) مسئول فضای سبز که متهم و به کرمان اعزام شدند و هم اکنون تحت تعقیب قضایی و بازداشت هستند.
مشکل از آنجایی بیشتر خودنمایی کرد که رئیس شورای شهر و شهردار فعلی هم به جرم ۱۴۰ میلیون ریال اختلاس یا سوء استفاده مالی مجرم شناخته و در دادگاه کرمان حاضر شدند که هم اکنون با قید وثیقه آزاد هستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.