×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
متقاضیان: هیئت مدیره کوتاهی کرده است / مدیرپروژه: درخواست مبلغ جدید قانونی است

sakhteman mehr maskanبه گزارش“سیرجان خبر” اعضای تعاونی ۴۸۶ واحدی مسکن مهر سیرجان با نام تعاونی فردای ماندگار ظهر دیروز در مقابل فرمانداری سیرجان تجمع و نسبت به عملکرد بد هیئت مدیره این تعاونی اعتراض کردند.

‌حسن امیرزاده‌، احمد امجدی‌، مرتضی آران‌، مجتبی قلندری‌، محسن شهسواری و محمد اسماعیلی به نمایندگی از این اعضا اظهار داشتند: سال ۸۸ که برای مسکن در این تعاونی ثبت‌نام کردیم مقرر شد در شهریورماه سال ۹۱ مسکن خود را تحویل بگیریم، اما هر چند ماه یک بار به بهانه‌های مختلف مقداری مبلغ را از ما دریافت می‌کنند و خبری از مسکن نیست.

به گفته معترضان‌ هنوز زیر‌سازی‌، آسانسور‌ و راه‌پله‌های مسکن مهر باقیمانده است و شرکت تعاونی نیز اعلام کرده که باید ۲۳‌ میلیون تومان دیگر پرداخت کنید در غیر این صورت از لیست مسکن حذف می‌شوید.

معترضان می‌گویند: ما برای این عضو‌ تعاونی شدیم تا بر اساس قرارداد ۲۵ میلیون وام و تحویلی خود دارای مسکنی شویم در صورتی که در همان زمان می‌توانستیم با این مقدار پول زمین و مسکن تهیه کنیم.

معترضان می‌گویند: اگر هیئت مدیره کوتاهی کرده تا تورم شامل مسکن ما شود، گناه ما چیست و ما باید امروز تکلیف خود و تهدیدهای هیئت مدیره را روشن کنیم و خواستار حقوق خود هستیم.

محمد‌علی توحیدی فرماندار سیرجان و محسن آرش معاون عمرانی فرماندار سیرجان در نشست نیم ساعته با نمایندگان این تعاونی قول مساعد برای رفع مشکل دادند و به‌گونه‌ای‌ حق را به هیئت مدیره با توجه به تورم به وجود آمده دادند.

‌جواد مقیمی مدیر پروژه ۴۸۶ واحدی فردای ماندگار اظهار داشت: این طرح ابتدا با ۲۰ نفر آغاز شد و سپس با تبلیغات متفاوت و فراوان به ۱۲۰ نفر و در نهایت پس از یک سال به ۴۸۶ نفر رسید.

وی افزود: این افراد خانه تکمیل می‌خواهند، اما بیش از ۲۰ درصد از آنان مبلغ اولیه را هم نپرداخته‌اند و حالا مدعی مسکن تمام شده هستند در حالی که طرح طی مدت یک سال به سرعت به اتمام رسید و امروز با وضعیت تورم به وجود آمده که گناه ما هم نیست، توان اتمام نیست.

مقیمی گفت: ما هماهنگ با مرکز استان و قانونی مبلغ باقیمانده را بر اساس درجه‌های هر واحد می‌گیریم و کسانی که نپردازند به صورت قانونی از لیست حذف می‌شوند و حاضریم پول آنها را به اضافه مبلغ سود بانکی بازگردانیم.

وی تصریح کرد: با این شرایط تا پایان سال واحدهای مذکور تحویل می‌شود و این خواسته قانونی ما است و مسئولان هم تائید کردند.

 

مقیمی افزود: ما نمی‌خواهیم به این قشر مستضعف اجحاف یا ظلم کنیم اما بر اساس قانون باید مبلغ تعیین شده را بدهند تا بتوانند واحد خود را تحویل بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.