×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مجلس به نصرالله سجادی هم اعتماد نکرد/ ورزش باز هم بدون وزیر ماند

sajadiبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به سیدنصرالله سجادی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و امور جوانان رأی اعتماد نداد.

سجادی از مجموع ۲۵۳ رأی مأخوذه نمایندگان، با ۱۲۴  رأی موافق و ۱۰۷  رأی مخالف و ۲۲ رأی ممتنع نتوانست تصدی وزارت ورزش و جوانان را در دست بگیرد.

بهارستان‌نشینان با برگزاری جلسه علنی در صبح امروز، بررسی صلاحیت و برنامه‌های تنها وزیر باقی‌مانده از کابینه یازدهم را مورد بررسی قرار دادند.

در جلسات علنی امروز پارلمان، سیدمحمد بیاتیان، زهره طبیب‌زاده، نادر قاضی‌پور و فاطمه رهبر به‌ عنوان مخالفان و اسماعیل جلیلی، عیسی امامی، سیدشریف حسینی و کمال الدین پیرموذن در موافقت با برنامه‌های سجادی صحبت کردند.

موافقان برنامه‌های سجادی تخصص، تجربه مدیریتی و حضور مستمر در عرصه‌های ورزشی را جزو ویژگی‌های مثبت و نقاط قوت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان عنوان کردند.

مخالفان برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز سن بالا، نداشتن برنامه در حوزه جوانان و محدود شدن سوابق مدیریتی سجادی در حوزه المپیک و آسیایی را از دلایل مخافت خود برشمردند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی نیز در دفاع از وزیر پیشنهادی در صحن علنی مجلس با بیان اینکه گله‌ای از مجلس برای عدم رای اعتمادها نداریم، خطاب به نمایندگان مجلس گفت: درخواست من از شما این است که در این شرایط حساس بیش از پیش دولت را حمایت کنید.

رئیس‌جمهور کشورمان در بخش عمده سخنان خود به موضوع هسته ای کشور و مذاکرات ژنو پرداخت.

سجادی پیشتر از سوی صالحی‌امیری سرپرست وقت وزارت ورزش، به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان معرفی شده بود.

این سومین گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت ورزش است که نمی‌تواند با کسب رای اعتماد مجلس از فیلتر بهارستان عبور کند.

پیش از این سلطانی‌فر و صالحی امیری نیز از سوی رییس‌جمهور برای وزارت ورزش معرفی شده بودند که نتوانستند رای اعتماد بهارستانی‌ها را از آن خود کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.