×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه ۷ میلیونی دایی بخشیده شد

به گزارش“سیرجان خبر” علیرضا صالحی در مورد صدور رأی کمیته استیناف در مورد اعاده دادرسی باشگاه پرسپولیس گفت: روز گذشته جلسه‌ای را با رویانیان داشتیم که وکیل دایی هم حضور داشت، ایشان معتقد بودند دایی هیچ توهینی به باشگاه سپاهان که شاکی این پرونده بود، نکرده است. امروز هم علی دایی آمد و توضیحات تکمیلی را ارائه کرد. اینکه برخی از جملاتی که از ایشان نقد شده بود کامل نبود و ابتدا و انتهای جملات در برخی از رسانه‌ها به طور کامل منتشر نشده بود. به همین دلیل دایی امروز به کمیته استیناف آمد و توضیحات را از زبان خودش شنیدیم.

وی ادامه داد: پس از بررسی تمام زوایای پرونده و شنیدن صحبت‌های علی دایی مشخص شد که خطاب علی دایی باشگاه سپاهان نبوده و منظور او از غش کردن داور این نبوده که باشگاه سپاهان داور را تطمیع کرده باشد یا اینکه امتیازی به داور داده باشد تا بازی را به سود این تیم تمام کند بلکه دایی معتقد بوده که داور به نفع تیم حریف قضاوت کرده و این به نفع گرفتن در بین اهالی فوتبال یک جمله مصطلح است و توهینی تلقی نمی‌شود.

رئیس کمیته استیناف تصریح کرد: استنباط ما از جملاتی مانند شماره‌ حساب داور و دوستانش که علی دایی پیش از این در نشست خبری بیان کرده بود این بود که سرمربی پرسپولیس به باشگاه سپاهان توهین کرده و منظورش این بوده که باشگاه سپاهان امتیازی به داور داده است اما بررسی‌هایی که انجام دادیم و وقتی جملات را کامل شنیدیم و علی دایی هم خودش توضیحات را ارائه کرد متوجه شدیم منظور او به محسن قهرمانی بوده و اینکه داور مسابقه به خاطر لج و لجبازی از او انتقام گرفته است.

صالحی افزود: به همین دلیل تخلف علی دایی برای ما احراز نشد و حکم او در مورد محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه ۷ میلیون تومانی نقض شد و علی دایی از این اتهام تبرئه شد و می‌تواند فردا در دیدار با سایپا تیمش را هدایت کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.