×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
مخالفت دوباره رئیس دانشگاه با بسیج دانشجویی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” فیروزی پاریزی با اشاره به لغو کرسی آزاد اندیشی این تشکل گفت:با توجه به این که بسیج دانشگاه صنعتی چند روز قبل سین برنامه های برگزاری بسیج دانشجویی در ایام الله دهه مبارک فجر را به معاونت فرهنگی دانشگاه تحویل داده بود،بعد از برگزاری جلسه شورای فرهنگی،با برنامه های پیشنهادی از سوی معاونت فرهنگی موافقت شد،اما روز گذشته حراست دانشگاه به دستور رئیس دانشگاه تمامی پوسترهای نصب شده که مزین به آیه های قرآنی،عکس و سخن امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با آرم بسیج دانشجویی بودند را جمع آوری کرد.

وی افزود:پس از این ماجرا مسئول حراست طی تماسی با بنده اعلام کرد که به دستور رئیس دانشگاه بسیج دانشجویی حق برگزاری هیچ برنامه ای را در ایام الله دهه فجر را ندارد و این برای چندمین بار است که برنامه های بسیج به دستور رئیس دانشگاه لغو می شود.

فیروزی پاریزی تصریح کرد:پیش از این نیز ریاست دانشگاه صنعتی با انتخاب سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه مخالفت کرد و مانع از حضور آن در شورای فرهنگی دانشگاه شده بود.

فیروزی بسیج دانشجویی

وی ابراز داشت:گویا در دانشگاه صنعتی ممانعت از برگزاری برنامه بسیج به یک رویه عادی تبدیل شده است و این در حالی است که آزادی عمل بسیاری برای تشکل های دیگر قائل می شوند و نه تنها محدودیتی برای آن ها ایجاد نمی کنند بلکه نمایندگی از آن ها در جلسات دانشگاه حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی با اشاره به حمایت یکی از مسئولان رده بالای شهرستان از ریاست دانشگاه صنعتی گفت:ملاک راضی بودن در چیست،آیا می توان با محدود کردن این تشکل انقلابی و مردمی به هدف مطلوب رسید و راضی بود.

وی در پایان گفت:اگر لازم باشد جزئیات بیشتر را در بیانیه ای رسمی به همین زودی در سایت ها و نشریات محلی، استانی و کشوری اعلام خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.