×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مدارس دولتی حق دریافت شهریه اجباری ندارند

به گزارش سرویس اجتماعی”سیرجان خبر”در آستانه بازگشایی مدارس جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سیرجان با حضور جمعی از مسئولین سیرجان و اعضای این شورا در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزارشد.

دراین جلسه اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسه قبل، افتتاح چند پروژه آموزشی و استخر دانش آموزان، بازگشایی مدارس، آماده سازی فضاهای آموزشی و امکانات مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محیاپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای بازگشائی مدارس گفت: بیش از ۱ هزار و ۷۰۰ معلم در ۲ هزار و ششصد کلاس درس در سطح شهرستان از ابتدای سال تحصیلی جدید پذیرای بیش از ۶۳ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف خواهند بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان نیز در بخشی از سخنان خود از ادارات، دستگاه های اجرایی، شوراها، دهیاران و دیگر نهادها خواست شرایط مناسب را برای تحصیل دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی جدید فراهم کنند تا دانش آموزان بتوانند در فضایی مناسب به کسب علم بپردازند.

محمودآبادی تاکید کرد: از آنجایی که باید فرصت تحصیل برای همه فرزندان این مرز و بوم فراهم شود مدارس موظفند از دانش آموزانی که مشکل مالی دارند، شهریه اجباری دریافت نکرده و نسبت به ثبت نام آنان اقدام نمایند،اولیاء می توانند به اختیار خود کمک به مدرسه داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.