×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
مدیر روابط عمومی هیات کشتی معرفی شد

به گزارش”سیرجان خبر” مجتبی قنبری نایب رییس هیات کشتی در این باره گفت: طی سالهای اخیر که ورزش کشتی شهرستان سیرجان با اهداف در دستور کار و تلاش ورزشکاران، مربیان و اعضای هیات کشتی موفق شد جایگاه خود را در استان و کشور ارتقا بخشد، متاسفانه بدلیل نبود یک مسوول روابط‌عمومی، به منظور اطلاع رسانی و اقدامات مربوطه از روند فعالیت های هیات کشتی و پیشرفت ها در این ورزش، مورد بی توجهی فراوان قرار گرفت که پس از بررسی‌های لازم، مهدی طیبی از فعالان حوزه مطبوعات و ارتباطات، بعنوان مدیر روابط عمومی هیات کشتی منصوب شد.

وی افزود: با توجه به برنامه های در دستور کار و اهداف کلی هیات کشتی، امیدواریم بتوانیم ورزش کشتی شهرستان سیرجان را آنگونه که شایسته است ارتقا دهیم و تمام این اقدامات را اطلاع‌رسانی کنیم.

نایب رییس هیات کشتی اضافه کرد: روند از سرگیری و شروع تمرینات کشتی گیران و توسعه بخشی به این حوزه هم اکنون در دستور کار قرار دارد که بزودی و به محض اعلام از سوی فدراسیون کشتی انجام خواهد شد.

گفتنی است طیبی که سابقه ۱۴ سال فعالیت در حوزه مطبوعات کشور، مدیریت روابط عمومی شهرداری سیرجان، مسوول واحد خبر و اطلاع رسانی شهرداری سیرجان، مدیر روابط عمومی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری را در کارنامه دارد، هم اکنون عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و رییس دفتر حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.