×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی چهل سال اقتدار در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” آیین افتتاح نمایشگاه چهل سال اقتدار، مقاومت و پایداری با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار شد.
این نمایشگاه بمناسبت چهل سالگی پیروزی انقلاب و با برپایی ۷۰ غرفه از سوی نهادهای نظامی و انتظامی، ادارات و شرکت ها معدنی و صنعتی از امروز تا ۱۸ بهمن ماه میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در حاشیه این مراسم گفت: شاهد حضور مقامات بلندپایه کشور در سیرجان برای افتتاح بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پروژه در بخش های مختلف در ایام الله دهه مبارک فجر خواهیم بود.
حسن پور اذعان داشت:امروز این نمایشگاه به نیروهای مسلح شهرستان سیرجان مزین شده است و نیروی دریایی راهبردی ارتش یکی از موفق ترین و قدرتمند ترین نیروی نظامی در منطقه است.
وی گفت:همان گونه که دشمن به ما سیم خاردار نمی فروخت،امروز دشمن اعلام می کند که حاضر است برای موشک ها با ایران مذاکره کند و این توان دفاعی کشور است و نیاز به مذاکره نیست که در شهرستان سیرجان دو یگان ارزشمند نیروی دریایی و دو یگان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بدنبال آن هستیم که سال آینده یک یگان نیروی زمینی ارتش را در سیرجان مستقر کنیم.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت:از همین جا به جهانیان اعلام می داریم مردم سیرجان چه نظامی، بسیجی و رزمنده مطیع ولایت هستند.

وی در پایان گفت: جشن ها و مراسمات زیادی به مناسبت پیروزی انقلاب در شهرها و روستاها در حال برگزاری است و امیدواریم رسانه ها خبرهای خوب را از سیرجان منعکس کنند و بدنبال نقاط کور نباشند.

خبرنگار:محمدعلی لری همسریشی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.