×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر “در این مراسم که با حضور حجت السلام نصرت آبادی مسئول امورفرهنگی دانشکده،آقای علی سلیمی دریابیگی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان،سرهنگ محمد رضاشول کارشناس مسائل سیاسی روز و مسئول قرارگاه جنگ نرم ناحیه سپاه و بیش از ۴۰۰ نفرازدانشجویان و معاونین دانشکده،در محل دانشکده کوثر برگزار شد.

دراین نشست سرهنگ شول ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت شهدای دانشجو افزود: ۱۶ آذر سند تعهد آزادی خواهی دانشجویان و یادمان حماسه ماندگار و رسالت عظیمی است که تمسک به آن نهضت اصیل جنبش دانشجویی را هویت و اعتبار بخشیده است.و بار دیگر حکایت زرین بیداری نسلی از امت ایران به نام دانشجو.آری آذر،ماه دانشجوست.جنبش عدالت خواه دانشگاه! حال آنکه این دانشجوست که با فدا کردن خون خود با گام نهادن در راه انقلاب نام خود را در کنار آذرماه و در کنار این نظام و اسلام به یادگار گذاشته است.

وی افزود:۱۶آذر را نمی توان به نفع خود گروه حزب یا رنگ خاصی مصادره کرد! دیروز دانشجویان ما را منافع آمریکا می دانستند و امروز می خواهند فدای رنگ ها و بازی های سیاسی بکنند.

مسئول قرارگاه جنگ نرم  سپاه سیرجان اظهار داشت:دانشجو مترسک دست احزاب سیاسی نیست که امروز به این رنگ و فردا به رنگی دیگر در آید…دانشجو سبز است و سفید است و سرخ…دانشجو به رنگ خاک مقدس ایران است و دانشجو عظمتی به بزرگی علم در دین مبین اسلام دارد،دانشجو می فهمد و راه را انتخاب می کند.

وی خاطرنشان کرد:دانشجو راه سرخ دوستان شهید خودش را ادامه خواهد داد و فارغ از هر حزب سیاسی گوش به فرمان فرمانده کل قوا خواهد داد و اگر دیروز جنبش دانشجو به دنبال مبارزه با استعمار و استبداد بود امروز ندای حق طلبی و مطالبه حقوق مسلم کشور خویش را به دنیا فریاد می زند.اگر دیروز در جنگ سخت رو در روی دشمن بود امروز نیز در جنگ نرم رو در روی دشمن ایستاده است. دیروز لانه جاسوسی را تسخیر کرد امروز لانه فساد را تسخیر خواهد نمود و دانشجو از همان نسل است و با همان توکل..و در این راه از دادن خونی تازه ابایی ندارد.

لازم به ذکراست در پایان این مراسم توسط مسئولین حاضر در مراسم از دانشجویان ممتاز و فعال تقدیر و تشکر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.