×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مراسم تشییع پیکر شهدای امنیت برگزار شد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،پیکر شهید مرتضی محمدباقری پاسدار مرکز فاوا قدس سپاه مستقر در زاهدان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و مردم شهیدپرور کرمان از مقابل حسینیه ثارالله کرمان تشییع شد تا در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شود.

آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بعد از اقامه نماز بر پیکر شهید مرتضی محمدباقری با تبریک و تسلیت به خانواده شهید اظهار داشت: سرمایه اساسی ما برای مقابله با اشرار و مستکبران سرمایه شهادت بوده و با همین قدرت بر دشمنان غلبه کرده‌ایم.

وی افزود: اگرچه ما در این راه عزیزانی را از دست داده‌ایم، اما توانستیم نظام جمهوری اسلامی را از شر اجانب حفظ کنیم.

امام جمعه کرمان برای خانواده شهید طلب صبر و آرامش کرد و گفت: انشا‌ء‌الله خداوند این شهید را با محمد و آل محمد (ص) محشور فرماید.

مهدی قاسمی‌زاده فرمانده مرکز مخابرات قدس جنوب شرق سپاه اظهار داشت: شهید مرتضی محمدباقری و شهید محمد محمدی‌سلیمانی از نیروهای مرکز فاوا قدس مستقر در زاهدان بودند که پنجشنبه هفته گذشته ۲۰ فروردین ماه در درگیری با اشرار به فیض شهادت نائل شدند.

وی افزود: این دو شهید به عنوان مسئول ارتباط بی‌سیم سپاه در مرز جنوب شرق در حین اعزام به ماموریت برای رفع مشکل مخابراتی در کمین اشرار در منطقه بیرک شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرند و با آنها درگیر می‌شوند.

شهید مرتضی محمد‌باقری ۳۰ سال سن داشته و دارای یک فرزند است.

پیکر شهید محمد محمدی‌سلیمانی ۲۵ ساله نیز صبح امروز در شهرستان جیرفت تشییع شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.