×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
مسئولان با مدیریت صحیح جایگاه شهرستان را ارتقاء ببخشند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر”، سمینار تخصصی دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرستان سیرجان روز گذشته با حضور مدیر کل بازرسی استان کرمان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات هلال احمر سیرجان برگزار شد.

احمد آبیار مدیر کل  بازرسی استان کرمان در این همایش با اشاره به نقش نظارتی شوراها گفت: شوراهای اسلامی تنها نقش نطارتی دارند و به همین علت است که از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

وی بیان کرد: دخل و تصرف شورا ها در اموال شهرداری و دهیاری ها ممنوع است و دخالت بی مورد در این امور جایگاه شورا را متزلزل می کند.
آبیار ادامه داد: آسیب های پیش روی شوراها باید برطرف شود چرا که به مرور زمان این آسیب ها به فساد سوق پیدا می کنند و ارکان حاکمیت را در معرض خطر قرار خواهند داد.

بازرس کل استان کرمان با اشاره به ظرافت بحث نظارتی شوراها عنوان کرد: اعضای شورا باید بر عملکرد شهردار و معاونان آن نظارت کنند و از تمامی پروژه های عمرانی اطلاعات کافی داشته باشند و همه آن ها را پیگیری کنند.

این مقام مسئول افزود: امروزه نظارت ها تبدیل به دخالت شده و همین امر باعث بوجود آمدن یکسری مفاسد در استخدام ها و مناقصه های شهرداری شده که باید این رویه اصلاح شود.

احمد آبیار اضافه کرد: شهرستان سیرجان از لحاظ اعتبار در رتبه بالاتری نسبت به سایر شهرهای استان برخوردار است و مسئولان باید با مدیریت صحیح جایگاه شهرستان را ارتقاء ببخشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.