×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مشارکت مردم در امر پیشگیری باعث کاهش جرائم می شود

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان صبح روز گذشته در جمع صنف طلا فروشان سیرجانی گفت: مشارکت مردم در امر پیشگیری جرائم باعث کاهش آن شده و مردم نیز احساس آرامش می کنند.
سرهنگ ثمره بیان کرد: باید در بحث پیشگیری از سرقت تعامل و همکاری بین نیرو های انتظامی و اصناف برقرار شود و با سازماندهی مناسب موجبات کاهش آسیب های این صنف بیشتر شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: پیشگیری از سرقت از مباحث دارای اولویت ویژه ناجا است، و این امر با مشارکت و همکاری مردم با قوت بیشتری میسر می شود.
وی افزود: صنف طلا فروشی به علت شرایط خاص کسب و کار دارای حساسیت ویژه ایی است پس اعضای اتحادیه باید با احساس مسئولیت بیشتر شرایط فیزیکی محل کسب را به گونه ایی بهبود ببخشند تا در معرض آسیب قرار نگیرند.
ثمره تشریح کرد: چه بسا وجود یک دوربین و یا یک قفل در محل کسب به طور مستقیم با سرقت میلیاردی یک مغازه و حتی آسیب های جانی فروشنده در ارتباط با شند،پس عاقلانه است با افرایش تمهیدات و پیشگری از وسائل بازدارنده مانند دزدگیر ، استفاده از درب های ضد سرقت و بکار گیری نگهبان ضریب امنیتی محل کسب کار خود را بالا ببرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی در مغازه ،در خواست فاکتور هنگام خرید طلا از افراد ، توجه به ساعت کاری و اعلام مورد مشکوک در اطراف محل کسب به پلیس مجموعه ایی از اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آسیب های این صنف است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.