×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
مشکل اصلی ما در شهر سیرجان اجاره خانه بالا و افراد فاقد مسکن است / ۵۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد ساخته خواهد شد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” شهباز حسن پور در دیدار با بختیاری رئیس کمیته امداد کشور و استاندار کرمان با اشاره به اینکه انتظار داریم که تا پایان سال مددجویان فاقد مسکن نداشته باشیم، اظهار داشت: مشکل اصلی ما در شهر سیرجان اجاره خانه بالا و افراد فاقد مسکن است که در این میان یک پروژه ۲۰۰ واحدی مسکن مهر داریم که متأسفانه پیمانکار کار را رها کرده لذا تقاضا داریم وضعیت ساماندهی و کار هرچه سریع تر آغاز شود.

حسن پور با اشاره به اینکه تعداد ۵۵۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد داریم که اجاره نشین هستند و هزینه اجاره بها نیز بسیار بالا است، اظهار داشت: درخواست ما این است که در این زمینه ۲۰۰ واحد در محدوده شهر توسط کمیته امداد و ۳۵۰ قطعه زمین توسط بنیاد مسکن در اختیار قرار بدهند.

وی درادامه افزود: همچنین با جلساتی که با خیران در سیرجان گذاشته شد مقرر شد که خیران به ازای هر واحد ۱۰ میلیون تومان اختصاص بدهند تا شاهد تأمین مسکن این افراد باشیم.

حسن پورگفت: مصوب شد که برای ساخت مسکن برای ۵۵۰ نفر از مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد در سیرجان ۴۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن، ۱۰ میلیون تومان توسط خیران، ۳۰ میلیون تومان کمیته امداد و زمین هم رایگان اختصاص داده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.