×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تغییر کرد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان امروز طی حکمی حمید ذکاءاسدی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی خود منصوب کرد و از خدمات جواد کمالی معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار کرمان تجلیل به عمل آورد.

استاندار کرمان در جلسه معارفه سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری کرمان اظهار داشت: مردم فقط با خدمت درباره افراد قضاوت می‌کنند.

علیرضا رزم‌حسینی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه، قانون اساسی به عنوان رکن محسوب می‌شود و دسته‌بندی افراد به گروه‌های مختلف جایز نیست.

وی بیان داشت: دیانت در فطرت بشری است و نمی‌توان در این زمینه به ظواهر نگاه کرد.

استاندار کرمان همچنین کمالی معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار کرمان را انسانی پاک‌دست، فهیم و دارای تجربه‌های طولانی عنوان کرد و گفت: وی همه سلسله مراتب را پیموده است و از تجربه وی به عنوان مشاور استفاده می‌کنیم.

رزم‌حسینی همچنین ضمن معرفی سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی تاکید کرد: حمید اسدی انسانی توانمند با پیشینه حضور مقتدرانه در دفاع مقدس و عرصه‌های مدیریتی است.

همچنین حجت‌الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان در این نشست با استناد به احادیث و روایات ابراز داشت: ارزش این است که بتوانیم صادقانه خدمت کنیم و زمانی که نیت مدیران خدمت باشد نه کسی با آمدن خوشحال می‌شود نه با رفتن ناراحت.

در این جلسه جواد کمالی معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار کرمان اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های قرآنی خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است که باید نهایت استفاده را از آن کرد.

وی تصریح کرد: در هر شرایطی حمایت و پشتیبانی از مدیریت عالی استان کرمان را در برنامه‌های خود دارم و برای اینکه کرمان تغییر کند و توسعه یابد باید با وحدت و همدلی در این راستا گام برداریم.

حمید اسدی سرپرست جدید معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان هم در این نشست بیان کرد: از اینکه خداوند فرصت دوباره در خدمت به مردم نصیب من کرده است، سپاسگزارم و شاکر درگاه خداوند هستم و همکاری لازم برای پیشبرد برنامه‌های استان را به عمل می‌آورم.

حمید ذکاء‌اسدی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و یکی از مدیران کل وزارتخانه صنایع و معادن در دولت اصلاحات بوده است، یک دوره فرماندهی ناحیه انتظامی استان کرمان از دیگر سوابق مدیریتی وی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.