×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

Dana_ir-28080-asli

«محمد العریفی» وهابی سلفی با حمله به دبیرکل حزب الله لبنان، ادعا کرد: نقش سید حسن نصرالله در منطقه به پایان رسیده است و به زودی ترور می شود!!

به گزارش سیرجان خبر، به نقل از «براثا نیوز»، شیخ«محمد العریفی» مفتی سلفی وهابی سعودی، در پایگاه اجتماعی توئیتر به سید«حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان که علیه حملات تروریستی در کنار سوریه ایستاده است، به شدت حمله و حسن نصرالله را «حسن نصر اللات» توصیف کرد.
وی در توئیتر خود مدعی شد: این نقش که حسن نصر اللات برای ایران ایفا می کند، به پایان رسیده و تاثیر عربی خود را از دست داده است و احتمال می رود که ایران او را ترور کند تا با اسرارش بمیرد.
ناظران معتقدند که حمله مفتی وهابی «العریفی»، حمله وحشیانه کاخ سفید و رژیم صهیوینستی به دبیرکل حزب الله لبنان را همراهی می کند.
برخی نیز معتقدند که این سخنان برای برهم زدن فضای دوستانه میان ایران و حزب الله لبنان و ایجاد فضای بی اعتمادی میان آنهاست و زمینه سازی برای اقدامات آتی وهابی های سلفی در تخریب چهره تشیع است.
العریفی از مبلغان و علمای وهابی است که گروه های تروریستی و مزدور تکفیری را از زمان بحران سوریه حمایت و تایید کرده است و نقش زیادی در ارایه حمایت های مالی به اسم کمک های نیکوکارانه به این گروه ها دارد.
درهمین حال، «جورج والبان» سخنگوی وزارت امور خارجه سوئیس اعلام کرد: دولت سوئیس، ورود «محمد العریفی» را به این کشور و همه کشورهای اتحادیه اروپا به مدت پنج سال ممنوع کرده است، زیرا او برای امنیت اروپا تهدید است.
محمد العریفی، دو ماه پیش نیز فتوای جهاد نکاح را صادر کرد و مدعی است که بهترین وسیله برای جهاد زنان علیه نظام سوریه جهاد نکاح است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.