×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
مقصر اصلی در بحث ام آر آی مجموعه درمانی سیرجان است/ فرماندار سیرجان تغییر نخواهد کرد

به گزارش “سیرجان خبر” نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از طریق اداره ارشاداسلامی نشست خبری برگزار کرد که در این نشست خبری اهالی رسانه سیرجان برخی از مطالبات خودرا مطرح کردند و شهباز حسن پور نماینده مردم در شورای اسلامی پاسخ داد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خصوص نبود امکانات مطلوب برای نیروی انتظامی از جمله تهیه مکانی مناسب برای فرماندهی سیرجان گفت: طی روزهای گذشته در ستاد فرماندهی جلسه ای با حضور معاونان نیروی انتظامی کشور برگزار شد و قرار شد اقدامات گسترده ای در خصوص زمین برای ستاد فرماندهی سیرجان صورت گیرد و اختلافی با مهندسی کشور و مهندسی سیرجان ۳۹ هکتار زمین را در ابتدای ورودی آزاد راه سیرجان_بندرعباس در نظر گرفته شد حتی این ۳۹ هکتار را حصار کشی کردند اما آنان برای فرماندهی زمین به مساحت ۳ تا ۴ هکتار در نظر گرفته اند که این اختلافات منجر به تاخیر ساخت و سازها شد و در بحث امکانات موتوری هر مبلغی که خود نیروی انتظامی بگذارد من همان مبلغ را از طریق خیرین برای تجهیزات موتوری نیروی انتظامی اختصاص می دهم.
حسن پور در خصوص اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس گفت: در بحث اتوبوس آمبولانس ده گام به جلو برداشتیم و من بر حسب نیاز شبکه و برای راحتی و نفع مردم بجای اتوبوس آمبولانس ۵ دستگاه آمبولانس با کلی تجهیزات را خواستم که از لحاظ قیمتی هم بالاتر از اتوبوس آمبولانس و حتی اورژانس هوایی که در بحث تصادفات جاده ای در خواست دادیم و به زودی باند پروازی هم انجام می شود که متاسفانه ناهماهنگی بین دستگاه منجر به این تاخیرها شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پرونده بنیاد مسکن و تخلفاتی صورت گرفته گفت:پرونده بنیاد مسکن از صفر تا صد آن مورد بررسی بازرسان قرار گرفت و مشخص شد در بنیاد مسکن هیچ تخلفی صورت نگرفته است و هیچ فردی به عنوان متهم شناخته نشده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر اظهار داشت:طی دو سال آینده که کمربندی بندر عباس_نطنز به اتمام خواهد رسید و سه پیمانکار همزمان فعالیت می کند و ۵۰ کیلومتر از مسجد صاحب الزمان(عج)تا شهر زیدآباد در دست آسفالت است اما فردی مدعی زمین است تا این مسله حل شود که کار به تاخیر می افتد همچنین در بحث مصالح با تاخیر همراه بود و پس از انجام عملیات آسفالت ورود همه کامیونها به شهر ممنوع می شود و همه مشاغلی که بر روی کمربندی شاهد هستند نیز جابجا می شوند که تا دو سال آینده این طرح به نتیجه خواهد رسید.

حسن پور در خصوص ابهامات شورای شهر و چرا شورای شهر ۹ نفر نشد،گفت:بنا به خواسته مردم سیرجان درخواستی به وزارت کشور داده شد و بیش از ده جلسه برگزار و این موضوع بررسی شد ونهایتا بازرسانی که آمدند در سیرجان با همه مقامات شهرستان سیرجان و استان جلسه برگزار کردند و صحت انتخابات شهر سیرجان مورد تایید قرار گرفت و من نگفتم تخلفی صورت نگرفته است و مکاتباتی با وزارت‌ کشور داشتم که شورای شهر سیرجان از اول هم باید ۹ نفر می شد که وزارت کشور هم پاسخ داد به دلیل اینکه از همان ابتدا تعرفه هفت نفره داده شده است به همین دلیل نمی توان شورای شهر را ۹ نفره اعلام کنیم و همچنین به تضعیف یا احقاق حقی صورت نگیرد.
وی در خصوص مشکلات ام آر آی گفت:بیمه ها و بخش خصوصی همه جوره اعلام آمادگی کردند اما این بخش درمانی شهرستان است که کم کاری می کند و فردی که امضای طلایی و راحتی دارد همکاری نمی کند.
حسن پور در خصوص تغییر فرمانداران دو شهر سیرجان و بردسیر گفت: فرماندار دو شهر سیرجان و بردسیر تغییر نخواهند کرد در صورتی تغییر می کند که جایگاه بالاتر از همتایان خود برسند در غیر این صورت در جایگاه فرمانداری خود خواهند ماند.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس در خصوص مشکلات ریزگردها گفت:۲۵ درصد گرد و غبار کشور مربوط به جنوب استان کرمان است که بیشترین ریزگردها از تالاب ها نشات می گیرند و این نیز شامل استان کرمان می شود که تالاب جازموریان که درسیستان و بلوچستان است منشا این ریز گردها برای استان کرمان و جنوب استان است و همچنین استان خراسان جنوبی و زاهدان که برای احیا اولیه و بررسی آن مبلغی تخصیص یافت که مطالعات اولیه را انجام دهند.

حسن پور در خصوص تغییر مدیرعامل گل گهر گفت: همچنان حامی همه مدیران شهرستان هستم اما با توجه به شایعاتی که مطرح شده بود جلسه ای با وزیر داشتیم و گفتم گل گهر نیاز به آرامش دارد و این وضعیت شایسته شهرستان نیست اگر بنا به تثبیت مدیرعامل فعلی است در جهت تثبیت ایشان اقدام کنید و گرنه موضع خودتان را مشخص کنید .


وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بشتر جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند وزارت ورزش و جوانان کارهای خوبی انجام داد اما دولت در بحث جوانان خصوصا اشتغال و مسکن ناکارامد است و می طلبد که توجه بیشتر شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.