×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ملت ایران با ولایت فقیه به وحدت و بصیرت رسید

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل حسینیه امام خمینی (ره)  اظهار داشت: ملت ما حول محور ولایت فقیه به وحدت و بصیرت رسید و توانست، حرکت دشمنان را در برابر نظام اسلامی خنثی کند و امروز به یک ملت شکست ناپذیر تبدیل شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمع زیادی از مردم قم عنوان کرد: استکبار جهانی در برابر ملت ایران و نظام اسلامی در موضع ضعف قرار دارد و اگر هر حرکت سازنده نظام اسلامی را در کنفرانس قدرت هسته‌ای ایران به نفع خود تعبیر می‌کند تا به جهان بگوید که نظام اسلامی در تنگنا قرار دارد، اما باید بدانند ملت ما ۳۵ سال مورد تهاجم  استکبار قرار دارد.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: هر ترفند و توطئه ممکن علیه این ملت انجام شد، اما این ملت مقتدرتر از هر روز است و خوب است تا آنها عبرت بگیرند و در برابر خواسته ملت ایران که پشتوانه نظام اسلامی است، پایبند به قوانین بین‌المللی باشند.

حیدری به کشتارها و ترورها و انفجارهای مختلف در یک سال گذشته در عراق، افغانستان، فلسطین، سوریه، پاکستان و لبنان اشاره کرد و گفت: هزارن نفر فقط طی این مدت در این کشورها کشته شدند که جای پای آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشتارها است، حال چگونه این مستکبران مدافع حقوق بشر برای سایر کشورها هستند در حالی که منافع خود را بر حقوق جهان ترجیح می‌دهند و از هیچ جنایتی برای این منافع مادی رویگردان نیستند.

وی با اشاره به هفته وحدت ابراز داشت: وحدت امت اسلام  اصل اساسی در برابر دشمنان است، اما امروز سردمداران کشورهای اسلامی دست به دست دشمنان اسلام دادند تا ملت‌های خود را نابود کنند که مطمئن باشند، پیروزی و حق از ملت‌ها است و به زودی اربابان این دست نشاندگان در موضع ضعف آنها را رها می‌کنند.

حیدری همگان را به رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و همکاری با دولت در تمام زمینه‌ها سفارش کرد و بر تقوای الهی و نقش آن در زندگی و سعادتمندی انسان تاکید داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.