×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
موفقیت طرح کمک مومنانه مستلزم تبلیغ و تبیین درست است

به گزارش”سیرجان خبر” فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) در خصوص جمع آوری کمک های مومنانه در مرحله اول این رزمایش گفت: قرار گاه همدلی و کمک مومنانه با نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) در ناحیه مقاومت شهرستان سیرجان یک قرارگاه همدلی با حضور بسیجیانت حوزه مقاومت در حوزه تشکیل دادیم.

حسین صادقی اذعان کرد: در مصوبات این جلسه مقرر گردید دو چادر در خیابان امام خمینی سیرجان و خیابان ابوریحان نصب شود که به حول قوه الهی با راه اندازی این چادر ها توانستیم هزینه تهیه ۴۰۰ بسته معیشتی را به مبلغ ۲۵۰هزارتومان را از کمک های مردمی جمع آوری کنیم.

وی گفت: طی چندین جلسه که با خیرین داشته ایم و با همکاری خوب این عزیزان ۴۰۰ بسته معیشتی دیگر را تهیه و در اختیار قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قرار دادیم که بین قشار آسیب دیده از بیماری کرونا که دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده اند قرار گیرند.

صادقی بیان کرد: بسیجیان با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا پوستر ها و بنر هایی طراحی کرد و در فضای مجازی انتشار داده که این باز خورد خوبی را در سطح شهرستان داشته است.

وی در پایان گفت: موفقیت طرح «کمک مومنانه» مستلزم تبلیغ و تبیین درست آن از همان ابتدای شروع رزمایش است که خود باعث مشارکت مردم در این امر خیر شده و در نتیجه روح مواسات و همدلی در جامعه ایران اسلامی تقویت می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.