×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
مولود کعبه برای عدالت آمد،عدالتی که همگان تشنه آن هستند/ بی بصیرتان عدالت علی را برنتابیدند

به گزارش “سیرجان خبر” نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) اظهار داشت:ولادت این مرد آسمانی را خدمت ولی فقیه زمان امام خامنه ای(مدظله العالی) که پدری غمخوار و دلسوز جامعه اسلامی است و خدمت  همه پدران شهدا تبریک عرض میکنیم.

حجت الاسلام محمدی در ادامه اظهار داشت:با ورود مولود کعبه به این دنیا آن هم در خانه خدا نشان از به حق بودن امیر المومنین(ع) است که انشاءالله به زودی زود شاهد بر افراشته شدن این پرچم حق بر بالای قبله مسلمین عالم با نابودی جیره خواران غرب و رژیم آل سعود باشیم.

وی خاطرنشان کرد:دومین درسی که مولود کعبه به ما میدهد ایستادگی در مقابل انحراف است و ایستادگی که باعث ترورهای ناجوانمردانه گشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان در خصوص نادیده گرفته شدن کلام ولی خدا گفت:سومین درس ،عبرت از نافرمانی برای آیندگان است که اگر کلام ولی خدا نادیده گرفته شود امتحانات سختی باید پس دهیم و امروز هم اگر کلام ولی فقیه نادیده گرفته شود آیندگان ،ما را سخت سرزنش خواهند کرد، سرزنشی که در تاریخ ایران ماندگار شود.

وی در پایان اظهار داشت:پس حضرت علی (ع) برای عدالت آمد،عدالتی که همگان تشنه آن هستند اما عده ای بی بصیرت آن را برنتابیدند و امروز هم وظیفه آحاد جامعه و مسئولین در قبال جامعه اسلامی وظایف سنگینی است که باید رقم بخورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.