×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ناامنی و اغتشاش در عراق و لبنان نقشه آمریکا است/ ترامپ برای انحراف اذهان عمومی هلاکت سرکرده داعش ابوبکر البغدادی را یک تبلیغ بی اساس برای خود می داند

به گزارش”سیرجان خبر” امام جمعه موقت سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته ناامنی و اغتشاش در عراق و لبنان را نقشه آمریکا برای هرج و مرج در این کشورها عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از این توطئه باید مردم دشمن شناسی و بصیرت داشته باشند و علاج نا امنی، هوشیاری مقابل نقشه های شوم آمریکا و صهیونیست ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حیدری نسب افزود: همان طور که رهبری معظم فرمودند دو نعمت مجهول امنیت و صحت و سلامت باید در جامعه باشد و اگر امنیت نباشد هیچ کاری برای مردم و کشور نمی توان کرد و همه مدیون امنیت هستیم و امروز آمریکا در صدد بر هم زدن امنیت در کشورهای منطقه است.

وی افزود : اگر امنیت نباشد قانون حاکم نیست و اگرقانون نباشد فتنه و هرج و مرج گریبانگیر هر جامعه یا کشوری می شود و باید مراقب باشیم تا دشمنان در توطئه های شوم خود ناکام بمانند.

خطیب جمعه سیرجان به مقاومت و ایستادگی مقابل استکبار جهانی اشاره کرد و گفت : ملت ایران دشمن خود را شناخته و ۴۰ سال مقابل این دشمن ایستاده و ۱۳ آبان امسال هم با حضور بی نظیر خود در مراسم راهپیمایی و فریادهای مرگ برآمریکا حضور خود را در صحنه رقم خواهد زد و این حضور یادآور اقتدار و عظمت ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب افزود : ترامپ برای انحراف اذهان عمومی هلاکت سرکرده داعش ابوبکر البغدادی را یک تبلیغ بی اساس برای خود می داند و اگر در این زمینه راست می گوید چرا هیچ سند و مدرکی ارائه نمی کند و به اثبات نمی رساند گرچه امروز ملت های جهان آگاهی به ادعاهای بی پایه و اساس و دروغ های رئیس جمهور آمریکا دارند.

امام جمعه موقت سیرجان ادعای آمریکا مبنی برمالکیت نفت سوریه را یک دزدی آشکار و جهانی عنوان کرد گفت : باید مردم منطقه از سرمایه های خود حفاظت کنند و با چپاولگری ها و غارت سرمایه خود توسط امریکا مقابله کنند.

وی به مناسبت های مختلف هفته از جمله شهادت امام عسکری و آغاز امامت حضرت مهدی عج پرداخت و گفت : وظیفه ما در زمان غیبت دعا برای فرج امام ، هرجمعه تجدید بیعت با امام عصر عج ، اجتناب از محارم ، برائت از دشمنان حضرت و تبلیغ محبت و دوستی با حضرتش و انتظار فرج است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری نسب در خطبه اول با تبریک حلول ماه ربیع الاول به مبحث ایمان و عمل صالح پرداخت و عمل بدون ایمان را بدون نتیجه عنوان کرد و عمل با کیفیت همراه با ایمان را بهترین اعمال نزد خداوند دانست.

امام جمعه موقت سیرجان به سفر ۲۷ نفر سفیر و رایزن اقتصادی از ۱۵ کشور جهان به این شهرستان اشاره کرد و گفت : امید است بازخورد این سفرها اعلام و مشخص شود ومسئولین ما هر برنامه وحرکت و اقدامشان نفع عمومی داشته باشد.

وی به شهادت آیت الله قاضی طبا طبایی اولین شهید محراب که دردهم آبان ماه ۱۳۵۸ به دست منافقین به شهادت رسید اشاره کرد و گفت : دشمن ما آنقدر پست و بی رحم بوده و هست که حتی ترورهای کور را توسط منافقین اجیر شده انجام می داد تا امنیت را از مردم بگیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.