×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ناصر تقی زاده مدیر عامل گل گهر شد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” ناصر تقی زاده از سوی هیئت مدیره گل گهر با کسب اکثریت آراء بعنوان مدیر عامل جدید شرکت صنعتی معدنی گل گهر انتخاب شد.

رایزنی ها برای تغییر مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر تمام شده بود که نمایندگان استان کرمان با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار ابقای محمد جلال مآب مدیر عامل اصولگرای دولت تدبیر و امید شدند و این نامه در حالی ارسال شد که امیری نماینده اصلاح طلب مردم زرند از امضای آن خودداری کرده بود.

نامه نمایندگان استان هم نتوانست جلوی قطار تغییرات را بگیرد و سرانجام پس از کش و قوس های فراوان ناصر تقی زاده از سوی هیئت مدیره گل گهر بعنوان مدیر عامل این مجموعه انتخاب شد.

روز گذشته تقی زاده در مراسمی با حضور شورای معاونین و مدیران عامل شرکت‌های معدنی و صنعتی منطقه گل‌گهر بعنوان مدیر جدید این معدن منصوب شده است که هنوز آمار رسمی از تعداد آرای هیئت مدیر گل گهر منتشر نشده و برخی از اعضای هیئت مدیره نیز نسبت به انتصاب تقی زاده بعنوان مدیر عامل جدید این مجموعه مخالفت کرده اند.

ناصر تقی زاده مدیر عامل اصلاح طلب شرکت صنعتی معدنی گل گهر پیش از این مدیر عامل شرکت فولاد بناب بوده است و در کارنامه خود مدیر عاملی مجموعه گل گهر را در سال های ۸۰ به مدت چهار سال دارد و از بنیان گذاران توسعه فاز یک این مجموعه می باشد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.