×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نا امیدی مردم در سایه بی تدبیری دولت

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” افزایش قیمت فرآورده های سوختی آن هم بدون اطلاع رسانی قبلی دولت،مردمی را که در اضطراب واریز نشدن سهمیه بنزین ماهانه خود بودند در شوک جدیدی فرو برد.

خبرهای غیر موثقی که روزهای اول خرداد ماه از رسانه های مختلف شنیده می شد خبر از تدبیر دیگری از دولت حسن روحانی می داد و سخنگوی دولت در اواخر سال ۹۳ اعلام کرد که نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین و گازوئیل در سال جاری گران نمی شود اما این وعده نوبخت با شوک جدید دولت تدبیر و امید رو به رو شد.

اطلاع رسانی ناقص دولت به افزایش قیمت بنزین ختم نمی شود چرا که دولت در بحث هدفمندی یارانه ها نیز بدون اطلاع رسانی به مردم یارانه عده ای را قطع کرد و پس آن نیز اعلام کردند که حذف شدگان می توانند نسبت به قطع یارانه خود اعتراض کنند و این استدلال دولت تدبیر و امید در روند توسعه رفاه اجتماعی مردم با تناقض رو به رو شده و اگر این گونه رویه دولتی ها برای تصمیم گیری خودسرانه ادامه یابد صداقتی که مردم نسبت به آن ها دارند را از دست خواهند داد.

خبر آزاد شدن بنزین کافی بود تا برخی از تاکسی داران و رانندگان خودروهای شخصی که سهمیه ای داشتند به سوی پمپ های بنزین روانه شوند، طبق خبرهای میدانی خبرنگار ما از پمپ های بنزین سطح شهر سیرجان عمده مردم از دولت در خصوص افزایش قیمت ها ناراضی بودند که در برخی از موارد در مواجه با سوال خبرنگار ما از خشونت استفاده کردند.

یکی از رانندگان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر عملکرد دولت در طی دو سال گذشته گفت: آبی از این دولت هم گرم نمی شود، مردم از ابتدای روی کار آمدن دولت حسن روحانی تنها با گران شدن قیمت ها چه در زمینه بنزین و چه در سایر کالاها مواجه هستند امیدواریم که در چند سال باقی مانده از عمر این دولت فکری به حال اوضاع زندگی مردم شود.

راننده خودرو دیگری در پاسخ به سوال چرایی آزاد شدن بنزین گفت: این دیگر سوال ندارد، می خواهند مردم را در تنگنا قرار دهند، مگر می شود هر روز تغییر رویه داد یک روز بنزین را گران و پس از مدتی آن را آزاد می کنند و اگر خدا بخواهد در آینده هم کلا بنزین را قطع می کنند.

این سوال های خبرنگار ما از رانندگان خودروها در پمپ های بنزین با خشونت هایی مبنی بر انتقاد از دولت همراه بود که فرصت آن را فراهم نکرد تا از همه رانندگان در خصوص این موضوع نظر سنجی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.