×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
نا امیدی مسئولین باعث ضربه زدن به مردم می شود/ مسئولان مسئله اقتصاد و معیشت مردم را مدنظر داشته باشند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم فهیم شهرستان در مراسمات ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی مغتنم جهت بهره برداری دینی و منظم شدن برنامه ی دین دانست.

امام جمعه ارزوئیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دکترین مقاومت خمینی را یک تفکر و راهبرد دانست و بیان کرد: امام با اندیشه ی مقاومت شاهرگ سیطره ی غرب و آمریکا را نشانه گرفتند.

وی با بیان اینکه حضرت امام از اول انقلاب و پس از پیروزی انقلاب بر موضوع ایستادگی و استقلال تاکید داشتند عنوان کرد: مسئولین باید در برابر مشکلات و فشارهای دشمن ایستادگی کنند، زمانی که مسئولین ناامید میشوند ضربه ی اساسی را مردم میخورند.

وی ادامه داد: زمانی که مسئولین زمینه ی تمسخر عام و خاص را آن هم بدون فکر و استراتژی تفکر به وجود می آوردند،گرا به دشمن می دهند.

حجت الاسلام نصرالله پور سخنان رهبر انقلاب را با با یک استراتژی و راهبرد جهت حل مشکلات مردم دانست و خاطرنشان کرد: در طول چند سال گذشته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به همه ملت راهبرد اقتصاد می دهند که مشکل مردم اقتصاد و معیشت و سفره ی خالی مردم است که عده ای آن را آجر کرده اند.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور افزود: مشکل مردم بی کاری جوانان و گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان است نه حصر سران فتنه و ورود زنان به ورزشگاه آزادی که عده ای مطرح می کنند، امیدواریم که با این موارد خردمندانه برخورد شود و مسئله ی اقتصاد مردم هم در راس امور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مقاومت کلید و رمز پیروزی در برابر دشمنان تا کنون بوده است افزود: تجربه و زمان ثابت کرد هر آنجا که مقاومت کردیم پیروز شدیم و هر آنجا که عقب نشینی کردیم(مذاکره کردیم) و به دستورالعمل های دشمن توجه کردیم نتیجه ی ذلیلانه ی سازش را به چشم دیدیم و تاریخ هم در تونس، مصر و در زمان صدام و… این موضوع را برای همه ی ما به خوبی نشان می دهد. و ملت های همچون فلسطین،سوریه و یمن با مقاومت حفظ شده اند.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور با بیان این موضوع که آمریکا به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در مذاکرات است عنوان کرد: به گفته ی امام انقلاب تنها راه برخورد با دشمن مقاومت است و آنهایی که در داخل به دنبال سازش هستند بدانند اینها همان کسانی اند که میخواهند به آمریکا فرصت بدهند تا از آب گلالودی که خود ایجاد می کنند ماهی بگیرد.

امام جمعه ارزوئیه در پایان بیان کرد: عده ای ناجوان مردانه عمل می کنند آن هم با عنوان این که نتایج تلخ برجام را به رهبری نسبت می دهند، در صورتی که بعد از خروج آمریکا از برجام طبق بند سوم موسسه ی مجلس شورای اسلامی ادامه دادن به برجام خود نقض قانون اساسی بود.

انتهای پیام/ف.تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.