×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
نتایج تایید صلاحیت های حوزه انتخابیه سیرجان اعلام شد/ابراهیم جهانگیری رد صلاحیت شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر “ ۱۹ داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر توسط هیئت نظارت شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

از ۲۹ داوطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر ۱۹ داوطلب تایید صلاحیت، ۵ نفر رد صلاحیت، سه نفر عدم احزار صلاحیت و دو نفر انصراف دادند.

اسامی ردصلاحیت شدگان براساس اخبارمنتشرشده:

کرمان: کریمی، فرشاد، کمساری، سیاوشی/سیرجان: جهانگیری/بافت: بختیاری/بم: توسلی، دبستانی/شهربابک: رضازاده/رفسنجان: هاشمیان/کهنوج: تاجیک/جیرفت: اسلام پناه/زرند: علویان

ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور که از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر کاندید مجلس شده بود، توسط هیئت نظارت شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

خبرگزاری ایلنا از رسانه های اصلاح طلب نیز در خبری اعلام کرد: ابراهیم جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری که از حوزه انتخابیه استان کرمان ثبت‌نام کرده بود، نیز از جمله چهره‌هایی است که رد صلاحیت شده است.

قائم مقام هیئت نظارت استان کرمان نیز علت اصلی رد صلاحیت افراد را عدم التزام به قانون و مقررات دانسته است، ضمن آنکه تعدادی نیز در رابطه با فتنه سال ۸۸ رد صلاحیت شده‌اند.

این افراد از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ دی ماه  فرصت دارند تا اعتراض خود را  کتبا و به صورت مستقیم و یا از طریق هیات نظارت استان کرمان (مستقر در فرمانداری کرمان واقع در خیابان عدالت) به شورای نگهبان تسلیم نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.