×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
نسل امروز جامعه باید با جان فشانی های شهدا آشنا شوند

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” صبح امروز سرتیپ امیر علی‌نقی امیر کیا سری در مراسم رژه نیرو های مسلح شهرستان سیرجان گفت:پس از حمله رژیم بعث عراق امام خمینی(ره) یک تصمیم بسیار صریح گرفت و برای اینکه از ارتش برای دفاع از کشور استفاده شود فرمانی صادر کرد و روز ۲۹ فروردین را بنام ارتش در تاریخ ثبت نمود.

وی بیان کرد: امام (ره) در این فرمان دو هدف را دنبال می کرد، یک آن که ارتش با ساز و برگ نظامی در خیابان ها رژه برود و دوم اینکه مردم ارتش را نظاره گر شوند تا خود را در سایه امنیت ببینند.

جانشین قرار گاه جنوب شرق ارتش ادامه داد: ارتش در دوران دفاع مقدس سازمان یافته ترین نیروی نظامی کشور بود که با جان و دل از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرد.

کیاسری افزود: عراق در ساعت دو عصر اگر به کشور ما حمله کرد تیز پروازان نیروی هوایی ارتش در فاصله دو ساعت بعد از آن یک پاسخ قاطعانه به این تجاوز عراق دادند.

وی اذعان کرد: جوانان و نسل امروز جامعه باید با جان فشانی های شهدا آشنا شوند تا بتوانند راهشان را ادامه داده و با تلاش خود کشور را با آرمان های انقلاب اداره کنند.

این مقام نظامی عنوان کرد:تاریخ خواهد گفت که عراق با دوازده لشکر و انواع تجهیزات فوق پیشرفته به کشور ما تجاوز کرد،اما مردم کشور و نیروی های مسلح وظیفه خود را به درستی انجام دادند و نگذاشتند هیچ قسمتی از کشور به دست بیگانه بیفتد.

وی با بیان اینکه ما باید دشمنان اسلام را سرنگون کنیم افزود:ما باید بجنگیم با کسانی که با پیامبر در جنگ بودند و صلح کنیم با کسانی که با پیامبر در صلح هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.