×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
نظارت بر بازار لازمه موفقیت طرح اقتصادی دولت است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سیرجان با قدردانی ازنیروهای سپاه و اطلاعاتی در خصوص کشف بیش از ۳۵ هزارتن کالاهای اساسی به ارزش  ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محتکران و قاچاقچیان اظهار کرد: در همین راستا و در اجرای طرح تحول اقتصادی عده‌ای هم قصد آشوب و نا آرامی در کشور را داشتند که توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی و این توطئه و دسیسه دشمن هم ناکام ماند.

وی ضرورت نظارت بر بازار در اجرای این طرح را یکی از اصول اساسی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها برای اقتصاد بیمار کشور یک ضرورت بود، اما نظارت دقیق بر بازار توسط مدیران و مسؤولان ضروری‌تر و لازمه موفقیت این طرح ملی است.

خطیب جمعه سیرجان از مردم هم خواست که ضمن نظارت بر قیمت کالاها چنان‌چه گران‌فروشی و احتکاری مشاهده شود اطلاع دهند و قطعا در طرح تحول اقتصادی با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع می‌شود و امیدواریم اجرای این طرح مایه خیر و برکت و بهبود وضعیت معیشتی مردم شود.

امام جمعه سیرجان پیروزی حزب‌الله و مقاومت را در انتخابات لبنان مایه خشنودی وخوشحالی مسلمانان دانست و گفت: بار دیگر مردم لبنان ثابت کردند که در برابر تمامی فتنه‌ها و توطئه‌های صهیونیستی آمریکایی و نقش فتنه‌انگیز برخی سفارت‌های حکام عربی، عزّتمند و با صلابت هستند و علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی و امنیتی، مقاومت با اکثریت آراء پیروز شد.

حسینی به مشکل و معضل کاهش جمعیت در ایران اسلامی پرداخت و تصریح کرد: امروزه فرصت طلایی افزایش جمعیت در اختیار جامعه قراردارد اگر از فرصت باقیمانده به درستی استفاده شود، دغدغه کشور از نظر سالمندی و جمعیت ایران م می‌شود و باید شرایط ازدواج آسان و تشویق جوانان به ازدواج شتاب بیشتری گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.